وجود ۱۹۰ مرکز نیکوکاری در مازندران
کد خبر: 3906636
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

وجود ۱۹۰ مرکز نیکوکاری در مازندران

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ۱۹۰ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و با توجه به ظرفیتی که این مراکز دارند نیازمندان شناسایی و متناسب با نیاز آن‌ها خدمات دریافت می‌کنند.

وجود ۱۹۰ مرکز نیکوکاری در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندران امروز چهارم تیرماه در جمع برخی از اعضای مجمع خیرین سلامت ساری، گفت: سیاست راهبردی این نهاد توانمندسازی است و امسال برای اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان برنامه‌ریزی صورت گرفته است.
وی افزود: با پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال برای مددجویان، آن‌ها به خودکفایی می‌رسند.
مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، در سال جهش تولید همه همت و سعی این نهاد بر کارآفرینی برای مددجویان است، تصریح کرد: ۱۹۰ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و با توجه به ظرفیتی که این مراکز دارند نیازمندان شناسایی و متناسب با نیاز آن‌ها خدمات دریافت می‌کنند.
وی افزود: این نهاد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی دارد با حضور در هر شهرستان و دیدار با مسئولان و خیران هر منطقه در ارائه خدمات شایسته به نیازمندان و محرومان تلاش کند.

عالیشاه با قدردانی از اعضای مجمع خیرین سلامت، گفت::رسالت کمیته امداد، مددرسانی به نیازمندان است و در این مسیر با همت و همدلی پیش می‌رود لذا باید دست به دست هم به کمک نیازمندان بشتابیم.

انتهای پیام
captcha