مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه فارس تمدید شد
کد خبر: 3903801
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه فارس تمدید شد

مدیر حوزه‌های علمیه فارس ضمن دعوت از جوانان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل در علوم دینی، از تمدید مهلت ثبت‌نام در این مراکز تا تاریخ ۵ تیرماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه آقایان خبر داد و گفت: این مهلت تا 5 تیرماه سال جاری تمدید شده است.

وی با بیان اینكه این ثبت‌نام برای تحصیل در دوره‌های بلندمت و سفیرن هدایت برای سال تحصیلی 1400- 1399 انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به آدرس paziresh.ismc.ir و یا كانال @pazireshhowzeh جهت ثبت‌نام اقدام كنند.

استوار میمندی از تمام جوانان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل در علوم دینی جهت ثبت‌نام در این مراكز دعوت به عمل آورد و گفت: متقاضیان جهت اطلاع از شرایط سنی، ضوابط پذیرش، لیست مدارس علمیه، منابع آزمون و ... نیز می‌توانند به سامانه مدیریت و سنجش و یا كانال رسمی پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه كنند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با یادآوری اینكه پیش از این مهلت ثبت‌نام تا 20 خردادماه اعلام شده بود،‌ گفت: قریب ۵۲ مدرسه علمیه در بخش آقایان در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

وی زمان توزیع كارت ورود به جلسه آزمون در سامانه پذیرش را طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ تیرماه سال جاری اعلام كرد و گفت: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه نیز در ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۲۰ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha