پایگاه اطلاع‌رسانی «فهما» در خوزستان آغاز به کار کرد
کد خبر: 3903418
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

پایگاه اطلاع‌رسانی «فهما» در خوزستان آغاز به کار کرد

پایگاه اطلاع‌رسانی «فهما» ویژه معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از امروز، ۱۸ خرداد ماه آغاز به کار کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی «فهما» در خوزستان آغاز به کار کرد

به گزارش ایکنا از خوزستان، پایگاه اطلاع‌رسانی «فهما» ویژه معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، امروز، ۱۸ خرداد ماه رونمایی شد. 

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: در این مراسم از سامانه فهما صفحه اختصاصی کانون‌های مساجد استان خوزستان رونمایی شد.

وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این صفحه اطلاع‌رسانی اخبار، برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سطح کشور است، افزود: با راه‌اندازی این سامانه این اطلاعات برای همگان قابل رؤیت است. یکی از نکات مثبت راه‌اندازی این صفحه بهره‌مند شدن مدیران کانون‌ها از تجربیات همدیگر و ایده‌های اجراشده در سطح کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: حدود هزار و 100 کانون فرهنگی و هنری در استان داریم که از این تعداد، هزار و 37 کانون در سامانه فهما ثبت‌نام کرده‌اند.

همت‌پور گفت: این اخبار از طریق روابط عمومی ستاد استانی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد پایش شده و در صفحه فهما به نشانی https://khozestan.fahma.org/ بارگذاری می‌شود. 

انتهای پیام
captcha