میزان کمک‌های مردم و مسئولان به پویش همدلی مؤمنانه بهزیستی
کد خبر: 3897814
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

میزان کمک‌های مردم و مسئولان به پویش همدلی مؤمنانه بهزیستی

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی از کمک 47 میلیارد تومانی مردم و هدیه 50 درصدی حقوق یک ماه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پویش همدلی مؤمنامه بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایکنا، ذوالفقار یزدان‌مهر، معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی به ارائه گزارشی از میزان استقبال مردم و مسئولان از پویش همدلی مؤمنانه در ماه ضیافت الهی پرداخت و اعلام کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و اداره‌های کل استانی سازمان بهزیستی پویش همدلی مؤمنانه آغاز شده است.

وی با تأکید بر اینکه بنا بر این بود که وحدت رویه در این پویش شکل گیرد و تلاش کنیم این پویش فراگیر شود، گفت: طی اجرای پویش، استان‌ها همت خوبی کردند و کمک‎‌های خوبی هم در ستاد و سازمان جمع‌آوری شد که مجموع کمک‌های نقدی از ابتدای پویش تا روز دهم، پنج میلیارد و 617 میلیون و 184 هزار و 872 تومان به صورت نقدی به حساب مشارکت‌های مردمی ستاد و استان‌ها واریز شده است و مبلغ 42 میلیارد و 221 میلیون و 388 هزار تومان نیز به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شده، یعنی در مجموع 47 میلیارد و 838 میلیون و 573 هزار تومان جمع‌آوری شده است که متناسب با نیت و با نظارت خیران به صورت بسته‌های غذایی و حمایتی در اختیار مددجویان نیازمند قرار گرفته است.

یزدان‌مهر با تأکید بر رعایت نیت خیران در اجرای این طرح، گفت: همکاران ما در کنار خیران، بسته‌ها را آماده و این بسته‌ها با حضور آنان تقدیم نیازمندان شده است تا خیران از نزدیک در جریان نتایج کار خیرشان قرار گیرند.  

وی از آمادگی این معاونت برای همکاری با خیران در تداوم اجرای این طرح براساس نیت آنها خبر داد و گفت: آمادگی داریم متناسب با نیت خیران با آنها همکاری کنیم و آنان ناظر عملکرد ما باشند و خودشان در توزیع اقلام کمک کنند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی، تصریح کرد: نیازمندان جامعه در شرایط پیچیده اقتصادی امسال و رکود تورمی به این کمک‌ها نیاز بیشتری دارند.

وی اضافه کرد: اتفاق خوبی که در این پویش رخ داد این بود که به صورت داوطلبانه خانواده بزرگ سازمان بهزیستی، برخی دیگر از سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و بانک‌ها در این پویش همقدم و از یک تا 50 درصد حقوقشان را به حساب پویش واریز کردند که در اولین گام محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان دستور دادند که 50 درصد حقوق این ماهشان به حساب پویش واریز شود، همچنین وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی و شورای معاونان نیز یک روز از حقوق این ماهشان را به پویش اهدا کردند. مسئولان استانی نیز در این طرح که به پیشنهاد معاون امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی مطرح شد، پیش‌قدم شدند.

انتهای پیام
captcha