تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «محراب در خانه»
کد خبر: 3897087
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «محراب در خانه»

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎ کل ارشاد لرستان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم و عکس «محراب در خانه» تا ۲۵ اردیبهشت‌ ماه خبرداد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «محراب در خانه» تا 25 اردیبهشت‌ماهمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به استقبال مردم و ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره ملی فیلم و عکس «محراب در خانه»، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 25 اردیبهشت‎ ماه تمدید شد.

وی با اشاره به این‎که این جشنواره با همکاری گروه قرآن و عترت و شورای اقامه نماز اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار می‎شود، افزود: در شرایط کنونی کشور که برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نهادهای دولتی و مردمی مانند سایر حوزه‌ها تحت‌تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است و به ناچار محدودیت‎هایی به‌دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت آحاد جامعه به وجود آمده است، این جشنواره به‌منظور تحکیم و ترویج برپایی نماز جماعت و مراسم مذهبی در محیط خانواده برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به این‌که جشنواره «محراب در خانه» با موضوع مراسم مذهبی خانگی به همراه خانواده از قبیل اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن، ادعیه و ... برگزار می‎شود، اظهار کرد: جهت شرکت در جشنواره مقرراتی مانند استفاده از موبایل برای گرفتن عکس و فیلم در نظر گرفته شده است، همچنین فیلم‌ها به‌صورت لفقی گرفته شود، هر فرد می‌تواند سه عکس و سه فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال و هر فیلم حداکثر سی ثانیه باشد، از جمله دیگر مقررات شرکت در این جشنواره است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد لرستان گفت: ارسال تصویر کارت ملی همراه با آثار الزامی است، این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس برگزار و در هر بخش به هفت اثر برگزیده هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 25 اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه جشنواره از طریق پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و واتس‌آپ به شماره09304918042، پایگاه اطلاع‌رسانی گروه قرآن و عترت به نشانی qlr.farhang.gov.ir و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی خرم‌‌آباد، میدان 22 بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، طبقه سوم، گروه قرآن و عترت، ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha