بررسی شعر آئینی و کودک و نوجوان در محفل ادبی «فیض»
کد خبر: 3896019
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

بررسی شعر آئینی و کودک و نوجوان در محفل ادبی «فیض»

محفل ادبی فیض فردا، 15 اردیبهشت، مطابق هفته‌های گذشته به صورت مجازی و با حضور شاعران برجسته آئینی و کودک و نوجوان کشور برگزار می‌شود.

بررسی شعر آئینی و کودک و نوجوان در محفل ادبی فیضبه گزارش ایکنا، «محفل ادبی فیض» با بهره‌مندی از گنجینه گران‌بهای شعر و ادب فارسی و دوشنبه این هفته نیز به منظور پیشگیری از اشاعه ویروس کرونا مجازی برگزار می‌شود.

بخش اول این محفل شعر آیینی و بخش دوم شعر کودک و نوجوان است. در هر دو بخش کارشناسان مطرح و شاعران برجسته کشور حضور دارند که در ابتدا شعرخوانی اعضا انجام می‌شود و سپس استادان درباره اشعار سخن می‌گویند.

مهمان ویژه این هفته در بخش شعر آیینی محمدحسین انصاری‌‎نژاد است که ضمن شعرخوانی و معرفی آثار این شاعر، در گفت‌وگوی کارشناسی با حضور مصطفی محدثی‌خراسانی، رضا اسماعیلی و علی داوودی شرکت خواهد داشت.

در بخش کودک و نوجوان نیز بابک و پوپک نیک‌طلب، از مترجمان و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، در دو زمینه شعر برای کودک و نوجوان و آموزش ادبیات خلاق حضور دارند.

یادآور می‌شود، محفل ادبی فیض، دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فضای اسکای‌روم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسه در زمان یادشده، با حضور در اسکای‌روم گزینه مهمان را انتخاب کنند و با درج نام خود مهمان محفل ادبی باشند.

انتهای پیام
captcha