اجرای طرح «خیمه معرفت» در خدابنده
کد خبر: 3891765
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵

اجرای طرح «خیمه معرفت» در خدابنده

مؤسسه قيدارالنبی(ع) خدابنده، در فضای مجازی، طرح خیمه معرفت را با محوریت مسابقه قرآنی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ طرح خیمه معرفت با محوریت برپایی مسابقات قرآن و عترت از سوی مؤسسه قيدارالنبی(ع) شهرستان خدابنده و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان در فضای مجازی انجام می‌شود.
در این طرح در نظر گرفته شد که مسابقه‌ای قرآنی در ایام تعطیلی دانش آموزان و شرایط بحرانی کرونا و قرنطینه خانگی نوجوانان و بزرگسالان در فضای مجازی برگزار شود.
سیدحسن موسوی، مدیر مؤسسه دارالقرآن الکریم قيدارالنبی(ع) خدابنده گفت: این مسابقه در رشته‌های قرائت تقلیدی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مقطع ابتدایی تا دبیرستان، قرائت تحقیق ویژه آقایان بالای 18 سال، قرائت ترتیل برای بانوان و آقایان بالای 18 سال، رشته اذان ویژه آقایان همه سنین از اول ابتدایی تا بزرگسالان، دعا خوانی (دعای عهد) ویژه آقایان و بانوان بالای 18 سال برگزار می‌شود. همچنین تفسیر سوره حجرات و لقمان حجت الاسلام و المسلمین قرائتی ویژه سنین بالای 18 سال که سوالات مربوطه تاریخ 29 فروردین در کانال در مدت زمان مشخص بارگزاری می‌شود.
علاقه‌مندان و قرآن دوستان می‌توانند تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه اقدام به ارسال فایل صوتی آثار خود از طریق پیام رسان ایتا و یا تلگرام به شماره 09125412884 کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از روند شرکت و برگزاری مسابقه به کانال به نشانی @DK_qheydar مراجعه کنند.
همچنین، مؤسسه دارالقرآن الکریم در استان زنجان، شهرستان خدابنده، شهر قیدار النبی، جنب دبستان شهید محلاتی واقع شده است. این مؤسسه از سال 1378 تاکنون به مدت 20 سال با هدف ترویج فرهنگ قرآن کریم و انس هرچه بیشتر عموم با کلام الهی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha