مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه؛ پیشگام در برگزاری دوره‌های آنلاین
کد خبر: 3891738
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه؛ پیشگام در برگزاری دوره‌های آنلاین

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جزء اولین مراکز دانشگاهی و علمی کاربردی است که دوره‌های درسی را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه جزء اولین دانشگاه‌های برگزار کننده دوره‌های آنلاین دروس دانشگاهیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی واحد جهاددانشگاهی استان، شیوا حبیب‌زاده، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه اظهار کرد: این مرکز جزء اولین مراکز دانشگاهی و علمی کاربردی است که دوره‌های درسی را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور از اسفند ماه ٩٨ و تعطیلی تدریجی مراکز دانشگاهی، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه به جهت حفظ کیفیت آموزش و جبران کلاس‌های تشکیل نشده اقدام به برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی کرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه ادامه داد: این اقدام که برای اولین بار در بین مراکز علمی کاربردی استان صورت می‌گیرد از اسفند ٩٨ شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی بیان کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه با استفاده از زیر ساخت‌های فنی خود اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش آنلاین کرده است. این سامانه قابلیت دریافت اطلاعات و دروس دانشجویان و تعریف اطلاعات کاربری مدرسان را دارد، همچنین دسترسی‌هایی برای مدیران مرکز برای نظارت و بررسی کیفیت کلاس‌ها ایجاد شده است.

حبیب‌زاده تصریح کرد: این سامانه قادر است فیلم ذخیره شده از کلاس‌های آموزشی و دیگر فایل‌های درسی در قالب نرم‌افزارهای word، پی دی اف و پاورپوینت را به صورت آفلاین در اختیار دانشجویان قرار دهد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه تصریح کرد: این مرکز طی یک سال گذشته موفق به اخذ دو مجوز مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند و مرکز نوآوری و شکوفایی تجاری سازی مشاغل حوزه IT  از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، استان و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‌آموختگان کشور و اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی شده است که این مرکز با ایده جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانشجویان ایجاد شده‌ و به دنبال حمایت از صاحبان ایده به منظور عرضه  یک محصول مبتنی بر دانش و پژوهش به بازار است.

انتهای پیام
captcha