اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر در البرز
کد خبر: 3886866
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر در البرز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز از اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه از سوی اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد و گفت: این طرح جایگزین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی شده است.

اجرای پویش خدمات بشردوستانه هلال‌احمر در البرز

ناصر چرخساز، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه در این استان خبر داد و گفت: این طرح با ثبت و انتشار خدمات و رویدادهای بشردوستانه و امدادی اعضای جوان داوطلب و رفتارهای بشردوستانه در دوره گذرا از ویروس کرونا و مهار این زنجیره اجرایی می‌شود.
وی بیان کرد: افزایش سطح آگاهی و مقابله با ویروس کرونا از طریق انتشار اخبار آموزشی هلال‌احمر در فضای مجازی، آرامش فشار روانی و ترس احتمالی اعضا و خانواده‌ها با افزایش نشاط و امید و افزایش سطح تاب‌آوری، از جمله اهداف اجرای طرح است.
این مسئول، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در منزل، مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و حس مسئولیت‌پذیری اعضا با ورود به موضوع کرونا ویروس را از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست.
چرخساز تصریح کرد: این طرح در هشت محور اعم از پویش ملی لبخند، پویش ملی لبخند با خانواده، پویش ملی هلال آماد و جشنواره فیلم و عکس برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: جشنواره خاطره‌نویسی، جشنواره نقاشی، طرح ملی آوای وطن، قصه‌گویی تلفنی و طرح سحر از دیگر محورهای مدنظر در این پویش است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز با بیان اینکه این طرح به عنوان جایگزین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی اجرایی شده است، گفت: این طرح در راستای تشویق مردم، جوانان و نوجوان به درخانه ماندن درحال اجراست.
وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت 99 آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره در سایت جوانان هلال‌احمر ارسال کنند.

 

انتهای پیام
captcha