تحقق شعار «جهش تولید» با همدلی مردم و مسئولان میسر می‌شود
کد خبر: 3886754
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

تحقق شعار «جهش تولید» با همدلی مردم و مسئولان میسر می‌شود

خواهر شهیدان فهمیده با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: تحقق شعار «جهش تولید» با همدلی مردم و مسئولان میسر می‌شود.

تحقق شعار «جهش تولید» با همدلی مردم و مسئولان میسر می‌شود

فرشته فهمیده، خواهران شهیدان فهمیده درگفت و گو با ایکنا از البرز، ضمن تبریک سال نو و آروزی سلامتی برای همه هموطنان و رهایی کشور از بیماری کرونا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی  همزمان با تحویل سال نو شعار سال را «جهش تولید» نامگذاری کردند که تداوم سال رونق تولید باشد.
وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی مسئولان زمینه تحقق شعار جهش تولید را فراهم می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم با اتحاد و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شاهد تحقق شعار سال باشیم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه گفت: به همت معلمان و دانش‌آموزان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین تحقق این شعار در خانواده آموزش و پرورش دور از تصور نیست.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: امسال سفره‌های نوروز مردم انقلابی ایران به نام و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده و مردم قدردان رشادت‌های این شهید بزرگوار هستند.
فهمیده با اشاره به اینکه جشنواره هفت سین مجازی ویژه دانش‌آموزان با شعار« در خانه بمانیم تا کرونا را شکست دهیم» در البرز برپا شده است، افزود: فرهنگیان با کار جهادی و آموزش مجازی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس مجدانه تلاش کردند که قابل تحسین است.
شهید محمدحسین فهمیده که در آبان ماه سال ۱۳۵۹ و در سن ۱۳ سالگی با بستن مواد منفجره به کمر خود زیر تانک دشمن رفت و به شهادت رسید.
شهید داوود فهمیده نیز در مرداد ماه سال ۱۳۶۲ و سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی حاج عمران شربت شهادت نوشید.

انتهای پیام
captcha