جنگ رسانه‌ای غرب علیه ارزش‌های دینی جوانان است
کد خبر: 3879847
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
مرضیه هاشمی:

جنگ رسانه‌ای غرب علیه ارزش‌های دینی جوانان است

مستندساز و خبرنگار شبکه پرس‌ تی‌ وی گفت: غربی‌ها برای عملی کردن نقشه‌های خود در ایران از طریق جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کند تا دیدگاه مذهبی‌ و ارزش‌های دینی جوانان را کمرنگ و به اهداف خود دست یابند.

جنگ رسانه‌ای غرب برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی در ایرانبه گزارش ایکنا از یزد، مرضیه هاشمی، مستندساز و خبرنگار شبکه پرس‌ تی‌ وی، امروز، 30 بهمن‌ماه در اجلاسیه مرکزی کنگره شهدای دانشجوی استان یزد، اظهار کرد: زمانیکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید در خصوص انقلاب ایران سؤال کردم و اینگونه جواب دادند که اگر دوست داری از انقلاب ما بدانی باید کتاب و قرآن را بخوانی، بنابراین پس از دو سال مطالعه و مقایسه با انجیل مسلمان و شیعه شدم.

وی افزود: پس از آن با یک مرد ایرانی ازدواج کردم و برای انتخاب نام ایرانی با توجه به اینکه در مورد زندگی حضرت زهرا(س) مطالعه کرده بودم، نام مرضیه را برگزیدم. با توجه به اینکه وقتی شیعه شدم نتوانستم فعالیت در تلویزیون آمریکا را ادامه دهم فعالیت در رادیو ایران را آغاز  و هم‌اکنون با شبکه پرس تی وی همکاری دارم.

هاشمی با اشاره به دستگیری و زندانی در فرودگاه هنگام بازگشت به آمریکا از سوی پلیس فدرال گفت: آن‌ها فقط از حقوق بشر و آزادی بیان حرف می‌زنند اما این گونه نیست و حرکت رسانه و فشار رسانه‌ای باعث آزادی من شد.دشمنان از طریق جنگ نرم درصدد این هستند که اقدامات خود را عملی کنند، آنها به قدری در تبلیغات هزینه می‌کنند که دیدگاه مذهبی‌ و ارزش‌های دینی جوانان ایرانی کمرنگ شود و به هدف خود برسند. جوانان ایرانی باید هوشیار باشند تا مبادا تبلیغات سوء دشمن باعث انحراف آنان شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غرب اکنون تمرکز خود را بر خانواده گذاشته‌اند گفت: طبق نظر دین اسلام، مادر انسان‌ساز است و با این دید سردار سلیمانی تربیت و در راستای اسلام به شهادت می‌رسد.

هاشمی ادامه داد: ایران در زمان دفاع مقدس کشوری مظلوم بود اما اکنون خط مقاومتی دارد که از سراسر دنیا جان خود را برای اسلام و جمهوری اسلامی فدا می‌کنند. حرکت ۴۰ سال پیش ایران با آن ارزش‌ها و اهداف سبب توجه مردم دنیا شد و اهداف بزرگتر انقلاب در ایران به دنبال تأسیس جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باید محقق شود لذا باید برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha