مسئولان نظام اسلامی، ولایت‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند
کد خبر: 3878135
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

مسئولان نظام اسلامی، ولایت‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه ایجاد نظام اسلامی و ولایی مهم‌ترین هدف انقلاب مردم ایران است گفت: امروز مسئولان نظام باید ولایت‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئولان نظام اسلامی، ولایت‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان،حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه این نهاد امروز 22 بهمن در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرمسار با تاکید بر اینکه ایجاد نظام اسلامی و ولایی مهم‌ترین هدف انقلاب مردم ایران است اظهار کرد: هم‌زمان با پیروزی این انقلاب دشمنان در چهار دهه گذشته همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی علیه آن هستند که این انقلاب نیازمند مسئولانی دلسوز، انقلابی و ولایت مدار هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان با اشاره به اینکه دشمنان با توطئه‌های مختلف در صدد جلوگیری از حضور حماسی مردم درصحنه‌های ملی و انقلابی هستند، افزود: امروز ملت ایران در سراسر کشور با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی کوبنده به یاوه‌گویان این نظام زدند.

دیباجی حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از مهم‌ترین وظایف عمومی و تکلیفی الهی  دانست و گفت: مردم باید با حضور در انتخابات آینده این سرزمین را رقم بزنند و از ورود افراد ناشایست به کرسی مجلس جلوگیری کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه قطار انقلاب همواره در حال حرکت است، متذکر شد: هرکسی در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد رسوا خواهد شد و ملت ایران هرگز اجازه تعدی و تصمیم‌گیری و تصمیم سازی برای این کشور را به بیگانگان نخواهند داد.

انتهای پیام
captcha