راهبرد نظام، فراهم کردن مقدمات ظهور است
کد خبر: 3877585
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

راهبرد نظام، فراهم کردن مقدمات ظهور است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: هدف امام(ره) از انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، فراهم کردن مقدمات ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بود؛ این مسئله به‌عنوان راهبرد اصلی نظام همچنان با قوت دنبال می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز رسالت زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت را عهده‌دار هستند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان امروز یکشنبه، 20 بهمن‌ماه در همایش مهدویت و انقلاب اسلامی که در زاهدان برگزار شد، گفت: کسانی که دوران طاغوت را درک کرده بودند، قدر انقلاب و نظام اسلامی را می‌دانند، اما نسلی که شرایط آن دوران را به‌درستی درک نکرده‌اند، ممکن است نتوانند ارزش انقلاب را بدانند که وظیفه ما آگاهی‌بخشی در این زمینه است.

وی ادامه داد: در دوران طاغوت، عملاً استقلالی در کشور وجود نداشت؛ همه کالاهای ما وارداتی بود، کشور به‌طور کامل تحت سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمن قرار داشت و هر کس ندای استقلال و آزادی سر می‌داد، توسط رژیم سرکوب می‌شد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: مردم ایران به رهبری حضرت امام(ره) انقلابی را رقم زدند که شعار آن «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود؛ یعنی حکومتی که اسلام در آن حکمفرما باشد، متکی به خود و هر کس در عقیده‌اش آزاد است.

وی گفت: هدف امام(ره) از انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، فراهم کردن مقدمات ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بود؛ این مسئله به‌عنوان راهبرد اصلی نظام همچنان با قوت دنبال می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز رسالت زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت(عج) را عهده‌دار هستند.

ناظری با بیان اینکه امامین انقلاب توجه خاصی به بحث مهدویت از زمان پیروزی انقلاب به بعد داشتند، اظهار کرد: آموزه‌های مهدویت بود که سبب شد مردم به فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب گوش دهند و آرمان شهدای ما، زمینه‌سازی برای ظهور آن امام بزرگوار بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) همواره در زندگی به‌گونه‌ای عمل کردند که می‌توان ایشان را نمونه کاملی از یک منتظر واقعی در عصر غیبت به‌شمار آورد. رهبری که دین فراموش شده را به زندگی مردم بازگرداند و مهم‌ترین آموزه شیعی یعنی مهدویت را از ابعاد مختلف به جامعه رساند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: در واقع پیروزی شکوهمند انقلاب، با داعیه احیای دین و آماده‌سازی جامعه برای حکومت جهانی امام عصر(عج)، پا به عرصه گذاشت و در زمانه‌ای که هیچ کس تصور شکل‌گیری یک نظام سیاسی دینی را نداشت، بزرگ‌ترین تحول قرن را رقم زد.

ناظری ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در این مراسم، بیان کرد: متأسفانه همان‌گونه که امر به معروف و نهی از منکر در استان غریب است، موضوع مهدویت نیز غریب واقع شده و آن‌گونه که شایسته است، به آن پرداخته نمی‌شود. جای بسیاری از مسئولان که دست‌اندر کار این امر هستند امروز در این مراسم خالی است.

انتهای پیام
captcha