مسئولین نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند
کد خبر: 3877158
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

مسئولین نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش‌رو و وظایف مسئولین نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم، گفت: هر کس که افتخارات به‌دست آمده و صلابت امروز کشور را ببیند نمی‌تواند پای صندوق‌های رأی حاضر نشود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوا و پرهیز از معصیت و گناه، اظهار کرد: سرمایه انسان تقوا است و باید در تمام شئون زندگی انسان جریان داشته باشد.
وی با گرامیداشت این ایام با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب نور است و امام با حرکت خود ما را از ظلمت خارج کرد و ملت ایران از فضای جهل به فضای علم و از فضای تسلیم بودن به فضای آزادی و استقلال وارد شدند، افزود: همان حرکت امام باعث شده تا امروز یک عمل قدرتمند نتواند در برابر ایران ایستادگی کند و وقتی ترامپ گفت 52 قسمت را هدف قرار می‌دهیم دیدم سپاه چه مقتدرانه ورود پیدا کرد و خود ترامپ اعتراف کرد اگر خطایی از ما سر بزند جواب ما را خواهند داد.
امام جمعه کرمانشاه درادامه با اشاره به برخی مشکلات جامعه گفت: همه ما به دلیل مشکلات معیشتی که وجود دارد ممکن است گله‌مند باشیم اما وقتی مقاومت و عظمت سپاه و ارتش و همچنین ایستادگی مردم در هشت سال دفاع مقدس را می‌بینیم، سکوت می‌کنیم.
آیت‌الله علما به انتخابات پیش‌رو اشاره و بیان کرد: مسئولین باید نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند و هرکس این افتخارات به‌دست آمده و صلابت را ببیند نمی‌تواند پای صندوق رأی حاضر نشود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتخابات یکی از اساسی‌ترین مسائل کشور است و می‌تواند در آینده کشور اثرات و نتایج خود را به‌جای بگذارد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین خطاب به افرادی که تربیون در اختیار دارند فرمودند برخی در سخنرانی‌های خود حاشیه‌سازی نکنند و مردم را دلسرد نکنند.
امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر امید دادن به مردم، افزود: این مهم سفارش امام راحل و مقام معظم رهبری است و اسلام همواره بر آن تأکید دارد.
آیت‌الله علما به ملاک‌های رهبر معظم انقلاب برای افرادی که قصد دارند بر کرسی مجلس بنشینند اشاره و اظهار کرد: ایشان فرمودند این افراد باید در تمام مسیر کار خود مؤمن باشند و ایمان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه انتخابات حلال مشکلات داخلی و بین‌المللی است، گفت: کاندیداها باید انقلابی رفتار کنند و رهبر معظم انقلاب برای این افراد کلمه انقلابی بودن را به کار بردند. کاندیداها باید انقلابی رفتار کنند و نزدیک به تفکر مدرس باشند و در برابر دشمن و استکبار بایستند.
آیت‌الله علما در ادامه تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند 22 بهمن و انتخابات آزمون بزرگ الهی است بر این اساس باید در آن حضور چشمگیر داشته باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند همه باید در انتخابات شرکت کنند.
وی به معامله شکست‌خورده قرن نیز اشاره کرد و گفت: این معامله بین ترامپ و نخست وزیر اسرائیل انجام می‌شود و صاحب‌خانه از آن خبر ندارد لذا همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموند طرح آن‌ها احمقانه، خبیثانه و شکست‌خورده است.
آیت‌الله علما با اشاره به اینکه این انقلاب توانست سردار سلیمانی‌ها، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی پرافتخار و با اقتدار تربیت کند، اظهار کرد: رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است و نتیجه این رهبری‌ها امروز در دنیا و کاخ سفید غوغا برپا کرده است.
امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: ایستادگی با دست خالی در برابر دشمنان در 8 سال دفاع مقدس، مقاومت مدافعان حرم و ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران را باید زنده نگهداریم بر این اساس ضروری است که با اقتدار پای صندوق رأی حاضر شویم.

انتهای پیام
captcha