دعوت از قاریان استان مرکزی جهت تلاوت در حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3876399
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

دعوت از قاریان استان مرکزی جهت تلاوت در حرم حضرت معصومه(س)

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به تعامل اوقاف استان با حرم حضرت معصومه(س)، گفت: قاریان می‌توانند لوح فشرده تلاوت خود را به همراه مشخصات کامل به این اداره تحویل دهند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی شب گذشته، 14 بهمن در نشست هم‌اندیشی جامعه قرآنی که در سالن جلسات اداره کل اوقاف استان برگزار شد، هدف از تشکیل جلسه را بهره‌گیری از تخصص تمام فعالان قرآنی در رشته‌های مختلف دانست و گفت: در چند سال اخیر استان باوجود داشتن ظرفیت‌های خوب نتوانسته در عرصه مسابقات ملی قرآن موفقیت چشمگیری کسب کند، درصدد هستیم نقاط ضعف شناسایی و رفع شود.

وی بر لزوم ارائه پیشنهادات، انتقادات سازنده و نظرات تأکید کرد و افزود: بیان نظرات در قالب‌های مختلف باید شفاف باشد تا بتوان اثرگذاری را در جامعه شاهد بود. استفاده از دو ظرفیت مهم پیشکسوتان و جوانان به رشد و بالندگی استان در حوزه قرآن کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام آسوده از تعامل اوقاف با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به جهت تلاوت قاریان استان در حرم مقدس آن حضرت خبر داد و گفت: قاریان در صورت تمایل مشخصات کامل خود را به همراهCD تلاوت به اوقاف جهت ارسال به آستان تحویل دهند، تلاوت‌ها جهت بررسی به تهران فرستاده می‌شود که در صورت تأیید جزء قاریان حرم خواهند بود که در تلاوت‌های قبل از اذان و ترتیل ماه مبارک رمضان از آنان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی باید مدون و در قالب‌های زودبازده و بلندمدت تعریف شود، اظهار کرد: تشکیل اتاق فکر با استفاده از نیروهای باتجربه و جوان به توسعه فرهنگ قرآن کمک می‌کند، برنامه اصلی ما این است که علاوه بر رفع مشکلات جامعه قرآنی، قرآن در سطح عموم اولویت باشد.

انتهای پیام
captcha