سبک زندگی را از قرآن بیاموزیم
کد خبر: 3867178
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
آیت‌الله علما:

سبک زندگی را از قرآن بیاموزیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: قرآن به ما سبک زندگی نشان می‌دهد و در یک کلام قرآن کتاب زندگی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز 7 دی در مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی استان کرمانشاه که در تالار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، با اشاره به لزوم درک و پیاده‌سازی سبک زندگی قرآنی اظهار کرد: قرآن به ما سبک زندگی نشان می‌دهد و در یک کلام قرآن کتاب زندگی است و در تمامی ابعاد هرچه را که ما به آن احتیاج داریم در آن هست.
وی با اشاره به آخرین سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی و سخنان ایشان درخصوص سبک زندگی، افزود: اگر بخواهیم در زندگی و امورمان موفق شویم باید سبکمان سبک قرآنی باشد چراکه همه چیز در قرآن است.
آیت‌الله علما گفت: سبک زندگی خیلی مهم است باید برگریدم به سبک زندگی قرآنی و اینکه بدانیم چگونه با قرآن زندگی کنیم.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید سبک قرآنی را سبک زندگیمان، محیطمان و شهرمان کنیم چراکه قرآن سعادت دنیا و آخرت را برای ما می‌خواهد و این قاعده کلی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: سبک زندگیمان را سبک قرآن قرار دهیم تا قرآن در تمام شئون زندگیمان حاکم باشد و پیرو این خط باشم و نسل‌ها را قرآنی تربیت کنیم و در این راستا امانت‌دار خوبی باشیم.

 

انتهای پیام
captcha