۶۰ درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی سالمند هستند
کد خبر: 3860748
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

۶۰ درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی سالمند هستند

گروه اجتماعی ــ قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۶۰ درصد از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی، معادل ۲۷ هزار و ۷۰۰ نفر را سالمندان تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عدالت بهرامی‌، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه تکریم سالمندان یکی از برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: 60 درصد از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان، معادل ۲۷ هزار و ۷۰۰ نفر را سالمندان تشکیل می‌دهند که ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان مرد و ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر نیز زن هستند.
وی افزود: به منظور تکریم سالمندان و بیماران نیازمند، مبلغ 285 میلیون تومان بابت هزینه‌های درمانی، پرستاری ونگهداری آنها در سال جاری کمک شده است. پرداخت کمک معیشت، خدمات درمانی و بهداشتی، توان‌بخشی، خدمات مسکن و برنامه‌های فرهنگی و سبدهای غذایی از دیگر خدمات کمیته امداد به سالمندان تحت حمایت است.
بهرامی در پایان با بیان اینکه سالمندان، بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالا نیازمند کمک خیران هستند‌، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۸۶*۸۸۷۷* و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام
captcha