تلاش مذبوحانه دشمن برای ایجاد فتنه و اختلاف در منطقه
کد خبر: 3860440
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
امام‌جمعه طارم بیان کرد:

تلاش مذبوحانه دشمن برای ایجاد فتنه و اختلاف در منطقه

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام منصوری ضمن محکوم کردن حوادث اخیر در کربلا و نجف، بیان کرد: دشمنان بدانند با هوشیاری مردم عراق در این توطئه هم شکست خواهند خورد و کار دشمن فقط ایجاد فتنه و اختلاف در منطقه است تا دست‌نشانده‌های خود را دوباره در منطقه سر کار بیاورند ولی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه طارم، هشتم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و داشتن نظم در کارها و دعوت به اتحاد و همدلی، ضمن تبریک روز جهانی معلولین، اظهار کرد: امیدواریم که قانون حقوق معلولان رعایت شود و همه دستگاه‌ها و ادارات مناسب‌سازی معابر را جهت استفاده معلولین عزیز در برنامه کاری خودشان قرار دهند.
وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مجاهد آیت‌الله سیدحسن مدرس، روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: نمایندگان محترم مجلس باید بیشتر به وظایف خود عمل و احساس مسئولیت کنند. انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی وعده‌های توخالی و خارج از وظایف خود به مردم ندهند.
خطبیب جمعه طارم با بیان اینکه متأسفانه در طول این سه ماه اخیر نماینده محترم حوزه انتخابی زنجان و طارم را در نماز جمعه ندیده‌ام، بیان کرد: شورای محترم نگهبان هر فردی را که به‌عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تأیید می‌کند برای ما محترم است؛ فقط مردم به درستی بررسی و کاندیدایی که واقعاً به فکر ملت است، انتخاب کنند.
وی اظهار کرد: اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی مراجعه به رأی مردم جزء اولین اصول مورد نظر امام(ره) قرار گرفت و نمایندگان محترم باید هرکدام یک مدرس باشند؛ یک نماینده تراز انقلابی مجلس باید دین‌شناس و امین حریت، آزادگی و استقلال باشد و مبارزه با استکبار، شناخت نفوذی‌های دشمن، ساده‌زیستی و زندگی با مردم را در برنامه خود داشته باشد.
حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به دیدار بسیجیان منتخب کشوری با مقام معظم رهبری، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم خودشان یک توطئه عظیم و خطرناکی را نابود کردند، لازم می‌دانم تکریم و تعظیم خود را به ملت بزرگ ایران تقدیم کنم.
وی با اشاره به اینکه بحث گرانی بنزین فرصتی برای توطئه دشمنان شد تا دست به تخریب، شرارت و آدم‌کشی بزنند، افزود: توطئه دشمنان باز به همت ملت بزرگ ایران نابود شد. نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج نیز وارد میدان شده و وظیفه خودشان را انجام دادند اما کار ملت بالاتر و مهم‌تر بود.
امام‌جمعه طارم بیان کرد: دشمنانی که پشت صحنه نشسته و علیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند، فهمیدند و دیدند که مردم همیشه در صحنه، پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.
حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیج در همه میدان‌های سخت و نیمه‌سخت باشند تا دشمن به خود جرئت پیشروی ندهد، دشمنان ما از جمله آمریکا نه تنها قوی‌تر نمی‌شود بلکه روز به روز ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود»، گفت: حضور مردم در سراسر کشور از جمله تهران با آن عظمت اتمام حجت بود برای دشمنان که خیال و آرزوی ضربه زدن به نظام را فراموش کنند انقلاب و نظام مال مردم است و اینک نوبت مسئولان است که به وظیفه خود عمل و مشکلات مردم را حل کنند.
وی ضمن محکوم کردن حوادث اخیر در کربلا و نجف، بیان کرد: دشمنان بدانند با هوشیاری مردم عراق در این توطئه هم شکست خواهند خورد و کار دشمن فقط ایجاد فتنه و اختلاف در منطقه است تا دست‌نشانده‌های خود را دوباره در منطقه سر کار بیاورند ولی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
 مرتضی قاسمی
انتهای پیام
captcha