اعلام جزئیات یازدهمین مسابقات قرآن خانواده‌های وزارت دفاع
کد خبر: 3859652
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

اعلام جزئیات یازدهمین مسابقات قرآن خانواده‌های وزارت دفاع

گروه مسابقات ــ مرحله نهایی یازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های وزارت دفاع طی آبان و آذرماه در مناطق هشت‌گانه در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ مرحله نهایی یازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هشت منطقه کشور طی آبان‌ماه و آذرماه در حال اجرایی است.
بنا بر این گزارش، تاکنون این مسابقات در چهار منطقه چون تبریز در 10 آبان‌ماه، منطقه شمال در 17 آبان، شیراز در 24 آبان‌ماه، کرمانشاه طی 24 آبان‌ماه برگزار شد و طی هفته پیش‌رو نیز رقابت‌ها در منطقه مشهد مقدس، هشتم آذرماه و در تهران در سه گروه همسران در 15 آذرماه، پسران در 22 آذرماه و دختران نیز 29 آذرماه، اصفهان نیز 22 آذرماه و در منطقه پارچین در 29 آذرماه برگزار می‌شود.
بنابر گفته حسن فراهانی، مدیركل امور قرآن و عترت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح «مرحله مقدماتی این مسابقات طی شهریورماه در سطح یگان‌ها و مناطق برگزار شد و برگزیدگان آنها به مرحله نهایی راه پیدا کردند. همچنین در هر منطقه معمولاً 250 تا 300 متسابق باهم به رقابت می‌پردازند و مقطع فرزندان در دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال انجام می‌شود».
یادآور می‌شود، این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ اجزاء 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم در دو سطح 1(زیر دیپلم) و سطح 2(بالای دیپلم) براساس تفسیر نسیم حیات جزء سیزدهم برگزار خواهد شد. همچنین رقابت‌ها در تهران در بخش همسران در شهرک فکوری و در دو گروه پسران و دختران در مرکز شهر تهران برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha