تعمیر ۱۰۰ درصدی واحدهای سیل‌زده در لرستان
کد خبر: 3858760
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

تعمیر ۱۰۰ درصدی واحدهای سیل‌زده در لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از تعمیر ۱۰۰ درصدی واحدهای سیل‌زده در استان خبر داد.

تعمیر ۱۰۰ درصدی واحد‌های سیل‌زده در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن استان، امروز شنبه، دوم آذر در جمع خبرنگاران، گفت: پیشرفت فیزیکی واحد‌های احداثی در مناطق سیل‌زده استان ۶۰ درصد و واحد‌های تعمیری ۱۰۰ درصد است.

وی افزود: تا امروز اقدامات خوبی در روند بازسازی و ارزیابی و بررسی ۱۹۶۹ روستا انجام شده است که ۴۶ هزار و ۶۶۹ واحد در شهر‌ها و روستا‌های استان بررسی و ارزیابی آن‌ها انجام شده است که از این تعداد ۴۸ هزار فقره برای انواع تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که از این تعداد هم ۱۲ هزار و ۵۸ فقره آن‌ها احداثی است.

رضایی ادامه داد: ۱۹ هزار و ۴۸۲ واحد تعمیراتی داریم و ۱۶ هزار و ۶۲۲ معیشتی است و همکاری بسیار خوب بانک‌ها باعث شد که ۴۳ هزار و ۸۰ واحد عقد قرارداد و ۴۲ هزار پرداختی داشته باشیم.

وی گفت: در بحث پیشرفت فیزیکی کار‌هایی صورت گرفته و حدود یازده هزار و ۶۴۰ واحد تاکنون آواربرداری شده‌اند و فنداسیون ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد هم اجرا شده است و حدود هشت هزار و ۵۰۰ اسکلت نصب شده است و شش هزار واحد دیوار چینی انجام شده است و سقف شش هزار و ۴۰۰ واحد نیز اجرا شده است و دو هزار و ۵۰۰ واحد نیز در مرحله گچ و خاک و بهره‌برداری هستند.

وی گفت: واحد‌های تعمیری ۱۸ هزار و ۵۴۹ واحد هستند که تعمیرات‌شان شروع شده است و خوشبختانه ۱۸هزار و ۴۱۴ فقره آن به بهره‌برداری رسیده است و تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

انتهای پیام
captcha