دشمنان در صدد سست کردن اعتقادات نسل جدید انقلاب هستند/پیام 13 آبان؛ ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های جهانی
کد خبر: 3854580
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

دشمنان در صدد سست کردن اعتقادات نسل جدید انقلاب هستند/پیام 13 آبان؛ ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های جهانی

گروه سیاست و اقتصاد- سرپرست تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمنان با هجمه فرهنگی به دنبال سست کردن اعتقادات نسل جدید انقلاب هستند که بصیرت و وحدت ملت این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

دشمنان در صدد سست کردن اعتقادات نسل جدید انقلاب هستند/پیام 13 آبان؛ ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های جهانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، سرپرست تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز، 13 آبان‌ماه در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در اردبیل، اظهار کرد: گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان همه ساله پیام بزرگی برای جهانیان از جنس تبلور ایمان و اراده جوانان ایران اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه نسل جدید انقلاب وظیفه سنگین و مهمی را در مبارزه با استکبار جهانی عهده‌دار هستند، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان نماد پایداری انقلاب در مقابل زورگویان و مستکبران جهانی محسوب می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در طول تاریخ جوانان ایران اسلامی نقش فعال و فراموش نشدنی را در صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب و مبارزه با دژخیمان جهانی ایفا کرده و برای اعتلای هویت دینی و خوداتکایی کشور از جان مایه گذاشتند.

ستوده با بیان اینکه دشمنان با هجمه فرهنگی به دنبال سست کردن اعتقادات نسل جدید انقلاب هستند، افزود: در میان چنین هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای هوشیاری نوجوانان و جوانان خنثی کننده توطئه خبیثانه دشمنان قسم خورده نظام خواهد بود.

وی تأکید کرد: دشمنان به خوبی متوجه نقش مهم و سنگین دانش‌آموزان و نسل جدید در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و مصون نگه داشتن آن از آسیب پی برده و تمرکز ویژه‌ای برای وارد آوردن آسیب فکری و روحی بین قشر جوان دارند.

سرپرست تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت آحاد مردم برای مقابله با هجمه‌های دشمنان تأکید کرد و افزود: پیش از این جوانان ایران اسلامی با قیام خود در ۱۳ آبان نشان دادند که برای به دست آوردن حقوق خود و دفاع از استقلال کشور باید با رشادت و حماسه‌آفرینی مقاومت کرده و لرزه بر اندام زمامداران کفر انداخت.

ستوده پیام ۱۳ آبان را ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های جهانی و ضرورت ایثارگری برای برخورداری از خوداتکایی در مقابل هیمنه پوشالی غرب عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha