بازداشت 5 فلسطینی در پی حملات امروز صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی
کد خبر: 3848965
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

بازداشت 5 فلسطینی در پی حملات امروز صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

گروه بین‌الملل - نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز، 18 مهرماه، با حمله به مصلای «باب الرحمه» در شرق مسجد الاقصی، 5 جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «المسیره نت»، شیخ «عمر الکسوانی» مدیر مسجد الاقصی اعلام کرد:‌ نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز به مصلای باب الرحمه حمله کرده و با فلسطینیان داخل این مصلا درگیر شدند.

به دنبال درگیری مسلمانان با نیروهای صهیونیست، 5 نفر از جوانان فلسطینی دستگیر شده و به مرکز پلیس در شهر قدیمی قدس منتقل شدند.

حمله نیروهای صهیونیست‌ به این مصلا همزمان با حمله دهها نفر از شهرک‌نشینان به صحن‌های مسجد‌الاقصی از سمت باب المغاربه صورت گرفت که حدود 50 نفر از شهرک نشینان صهیونیست از ساعات اولیه صبح امروز تحت حفاظت نیروهای اسرائیلی وارد این مکان شریف شده و آن را مورد هتک حرمت قرار دادند.

شهرک نشینان صهیونیست به دنبال فراخوان یهودیان افراطی و به بهانه انجام مراسم اعیاد یهودی به مسجد‌الاقصی حمله بردند، اما با واکنش شدید مسلمانان روبرو شدند.

مسجدالاقصی همزمان با اعیاد یهودیان، تقریباً هر روز شاهد هتک حرمت از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست است که به وسیله مقامات رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند.
انتهای پیام
captcha