هنوز جنگ تمام نشده و دشمنی در حوزه‌های مختلف ادامه دارد
کد خبر: 3844939
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی:

هنوز جنگ تمام نشده و دشمنی در حوزه‌های مختلف ادامه دارد

گروه سیاسی ــ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در اختتامیه هفتمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فضای داخلی کشور، گفت: باید بدانیم که هنوز جنگ تمام نشده و در حوزه‌های مختلف دشمنی ادامه دارد. برای مثال در جنگ اقتصادی که امروز علیه کشور به راه افتاده، باید با خلاقیت و متناسب با این جنگ رفتار کرد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در اختتامیه هفتمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری که عصر امروز، چهارشنبه 3 مهرماه، در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در ابتدا با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این اجلاس به فضای داخلی کشور اشاره کرد و گفت: باید بدانیم که هنوز جنگ تمام نشده و در حوزه‌های مختلف دشمنی ادامه دارد. برای مثال در جنگ اقتصادی که امروز علیه کشور به راه افتاده، باید با خلاقیت و متناسب با این جنگ رفتار کرد.

وی ادامه داد: از همه مسئولان انتظار می‌رود با تلاش و حرکت خود در جامعه امیدآفرینی کنند. امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، فضای امید در کشور شکل گرفته است.

رئیسی افزود: امروز در کشور فضای بی‌اعتمادی به اروپا و بیزاری از امریکا شکل گرفته و در آستانه انتخابات پیش رو، هر کسی در جامعه ایجاد یأس کند، قطعاً باید بداند در جبهه دشمن حرکت کرده است.

نایب رییس مجلس خبرگان در پایان گفت: از خداوند می‌خواهیم توفیق دهد تا در جهت منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

انتهای پیام

captcha