قرآن‌آموزانی که قرآن ندارند
کد خبر: 3831333
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

قرآن‌آموزانی که قرآن ندارند

گروه فعالیت‌های قرآنی‌ ــ مدیرعامل کانون دریادلان جنوب و مسئول سرای محله آیت‌الله غفاری بندرعباس گفت: قرآن‌آموزانی که در محله آیت‌الله غفاری حضور دارند چشم‌انتظار دریافت قرآن و رحل هستند.

قرآن آموزانی که چشم‌انتظار دریافت قرآن و رحل هستند

مراد میرانی، مدیرعامل کانون دریادلان جنوب و مسئول سرای محله آیت‌الله غفاری بندرعباس، در گفت‎وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: اهتمام به فرامین قرآنی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود؛ لذا از ماه مبارک رمضان در محله غفاری کلاس‌های قرآن در زمینه روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر را برگزار کردیم که خوشبختانه مورد استقبال فراوان واقع شد. 

وی افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان بانو و آقا که در سنین مختلف بودند در کلاس‌های تابستانی شرکت کردند.

تعطیلی کلاس‌های قرآن به دلیل نداشتن کولر

میرانی ادامه داد: به دلیل استقبال فراگیران، کلاس‌های آموزشی در دو شیفت صبح و بعدازظهر برگزار شد که متأسفانه به دلیل نبود کولر از روز دوشنبه هفته قبل با توجه به گرمای شدید هوا کلاس‌ها تعطیل شدند.

وی افزود: موضوع تعطیلی کلاس‌ها به دلیل نبود کولر را به معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفتیم و وی به فرماندار دستور داد کولر را تأمین کند که امیدواریم هرچه سریع‌تر محقق شود.

میرانی ابراز کرد: قرآن‌آموزانی که در محله آیت‌الله غفاری حضور دارند چشم‌انتظار دریافت قرآن و رحل و حمایت مسئولان و خیرین برای اجرای دوره‌هایی که در این محله آسیب‌پذیر برگزار می‌شود هستند.

مدیرعامل کانون دریادلان جنوب بیان کرد: با توجه به اینکه در محله آیت‌الله غفاری دوره‌های آموزشی در خصوص آسیب‌های اجتماعی، مضرات و اثرات مواد مخدر صنعتی و مشروبات، مهارت نه گفتن با همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی و نظامی در محله برگزار می‌شود، ولی با تمام این موارد محله نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات است.

این فعال فرهنگی و اجتماعی در پایان با انتقاد بی‌توجهی مسئولان به این محله گفت: دشمنان کشور عزیزمان ایران ازهر سو در پی آسیب زدن به اسلام و انقلاب هستند؛ لذا از تمام دستگاه‌های دولتی از جمله اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف هرمزگان و تمامی سازمان‌های فرهنگی و تمام کسانی که متولی فرهنگی و قرآنی هستند خواهشمندم به یاری سرای قرآنی بشتابند.

انتهای پیام

captcha