سازمان تبلیغات اسلامی ملجأ و پناهگاه مردم است
کد خبر: 3830301
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

سازمان تبلیغات اسلامی ملجأ و پناهگاه مردم است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ملجأ و پناهگاه مردم به‌ویژه فعالان فرهنگی است.

سازمان تبلیغات اسلامی ملجأ و پناهگاه مردم استبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، در جمع کارکنان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: جریان مکتب اهل‌بیت(ع) یک جریان واحد و متمرکز است و این جریان باید با تشکیلات و حرکت تمدنی که همان تفکر اسلام ناب است، در عالم محقق شود و اگر در عمل توانستیم معارف اهل‌بیت(ع) را به مردم نشان دهیم، تأثیرگذاری‌اش بیشتر خواهد بود.

صاحبقرانی با اشاره به اینکه امروز نیاز به کار جبهه‌ای داریم، تأکید کرد: اگر بخواهیم جریان انقلاب اسلامی ساری و جاری باشد، نیاز به جبهه داریم، چون دشمن در مقابل ما جبهه شده است و برای جبهه شدن همه اجزا و اعضا باید باهم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی افزود: در حال حاضر ما وسط میدان معرکه هستیم و امروز اگر در نقش و وظیفه‌ای که برعهده داریم کوتاهی کنیم همسنگرهای ما ضربه خواهند دید.

وی با تأکید بر ملجأ و پناهگاه بودن سازمان تبلیغات اسلامی برای مردم و به‌ویژه فعالان فرهنگی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی و حرکت این نهاد یک حرکت جمعی است و ارتباط ما با مردم باید خیلی بیشتر شود و در حقیقت همه ما در این جریان، خادم انقلاب اسلامی و مردم هستیم.

صاحبقرانی در ادامه با اشاره به وظایف ادارات تبلیغات اسلامی گفت: مدیران و کارشناسان تبلیغات اسلامی باید با شناسایی ظرفیت‌های مردمی شهرستان، ارتباط خود را با تشکل‌های مردمی، فعالان فرهنگی و گروه‌های جهادی تبلیغی، بیش از پیش تقویت کنند.
انتهای پیام

captcha