مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3823673
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم فردا 11 تیرماه با حضور قاریان و حافظان زن برگزار می‌شود.

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم فردا برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم فردا 11 تیرماه با حضور بانوان قاری و حافظ آغاز می‌شود.

این مسابقات در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) واقع در خیابان صفائیه قم از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و 75 نفر از بانوان قاری و حافظ برای راهیابی به مرحله کشوری با هم رقابت می‌کنند.

مسابقات برادران نیز روز چهارشنبه 12 تیرماه با حضور 25 نفر در همین مکان و از ساعت 9 تا 20 در رشته‌های حفظ کل، 20 و ده جزء، قرائت ترتیل و تحقیق و دعاخوانی برگزار خواهد شد.

سه نفر اول در هر رشته در بخش بانوان و آقایان راهی مرحله کشوری مسابقات قرآن می‌شوند تا با برگزیدگان استان‌های دیگر رقابت کرده و نفرات اعزامی ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن در مالزی و برخی کشورهای دیگر مشخص شود.

مرحله مقدماتی این مسابقات روزهای 24 و 25 تیرماه در امامزاده ابراهیم(ع) و با حضور نزدیک به 500 تن از قاریان و حافظان زن و مرد و با حضور 5 گروه داوری مجزا برگزار شده بود و کسانی که حد نصاب لازم را به دست آوردند به این مرحله راه یافته‌اند.

انتهای پیام 

captcha