آموزش بدون توجه به مسائل اخلاقی به سرانجام نمی‌رسد
کد خبر: 3790563
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

آموزش بدون توجه به مسائل اخلاقی به سرانجام نمی‌رسد

گروه فرهنگی ـ معاون فرماندار اسدآباد گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نظام آموزش و پرورش تربیت نسلی اندیشمند، پرسشگر و متعهد به نظام و کشور بوده و آموزش بدون توجه به مسائل اخلاقی به سرانجام نخواهد رسید.

آموزش بدون توجه به مسائل اخلاقی به سرانجام نمی‌رسدبه گزارش ایکنا از همدان، یزدان آزرمی، معاون فرماندار اسدآباد امروز 27 بهمن‌ماه در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان مددجوی بهزیستی اظهار کرد: برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به شکرانه این نعمت الهی، به فرائض دینی به درستی عمل کرد.
معاون فرماندار اسدآباد گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نظام آموزش و پرورش تربیت نسلی اندیشمند، پرسشگر و متعهد به نظام و کشور بوده و آموزش بدون توجه به مسائل اخلاقی به سرانجام نخواهد رسید.
وی ارتقای اعتقادات و باورهای دینی و عمل به احکام اسلامی را از اولویت‌های آموزش و پرورش خواند و گفت: عمل به احکام اسلامی و توجه ویژه به نماز نقش مهمی در تربیت و اصلاح دانش‌آموزان و جوانان برای داشتن جامعه‌ای سالم دارد.
آزرمی در ادامه با تاکید بر هوشیاری و بیداری دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: دشمنان همواره از رشد و توسعه جوانان کشور ایران اسلامی هراسان بوده و سعی بر آن دارند با ترویج و ایجاد انحرافات مختلف با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و دیگر راه‌های گوناگون مانع پیشرفت آنان باشند که ایمان به خدا و هوشیاری جوانان و نوجوانان و دانش آموزان همواره نقشه‌های شوم بدخواهان را ابتر و با بن‌بست روبرو کرده است.
آزرمی با اشاره به اینکه وارد شدن به سن تکلیف یکی از حساس‌ترین مقاطع زندگی در دوران زندگی هر فرد به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: اساس تربیت فرزندان بر پایه معیارهای الهی و خداباوری است و رسالت تربیت فرزندان بر عهده معلمان و والدین به ویژه مادران است.
انتهای پیام

captcha