دانشگاه قم محلی امن برای تحصیل و تربیت است
کد خبر: 3787612
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

دانشگاه قم محلی امن برای تحصیل و تربیت است

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه قم تاکید کرد: دانشگاه قم با وجود کم و کاستی‌هایی که در آن وجود دارد، به محل امنی برای تحصیل و پرورش انسان‌های شایسته و در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شده‌است.

دانشگاه قم محلی امن برای تحصیل و پرورش استبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز رئیس دانشگاه قم امشب ۱۵ بهمن‌ماه در نشست خبری نمایشگاه شکوه چهل ساله در قم بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی در استان قم یک واحد دانشگاهی وابسته به دانشگاه تهران وجود داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به همت شهیدان بهشتی و باهنر مرکز آموزش عالی تربیتی و قضایی در قم تاسیس شد.
وی افزود: این مرکز به دانشگاه جامع در استان قم تبدیل شد و در حال حاضر شامل ده هزار دانشجو، ۳۰۰ عضو هیئت علمی، ۴۰۰ کارمند و شش دانشکده و پردیس خودکار است.
رئیس دانشگاه قم بیان کرد: تفکیک مجموعه خواهران و برادران از جمله امتیازهای دانشگاه قم است و تربیت مدیران و اساتید در بخش خواهران به صورت مستقل انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: پیش از انقلاب شهر قم در زمینه تکنولوژی پیشرفت چندانی نداشت اما دانشگاه قم با راه‌اندازی علوم پزشکی توانست در زمینه تکنولوژی قدم بزرگی بردارد.
دیرباز در پایان با اشاره به این‌که دانشگاه قم در بعد اخلاقی و تربیتی و علمی پیشرفت بسیاری داشته‌است، گفت: با وجود کم و کاستی‌هایی که در دانشگاه است، به محل امنی برای تحصیل و پرورش انسان‌های شایسته و در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شده‌است.
انتهای پیام
captcha