مسئولان توجه بیشتری به رفع مشكلات حوزه‌ها داشته باشند
کد خبر: 3786570
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

مسئولان توجه بیشتری به رفع مشكلات حوزه‌ها داشته باشند

گروه معارف ــ مدیر حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینكه این مراكز مردم را تغذیه فكر می‌كنند، تأكید كرد كه مسئولان توجه بیشتری به رفع مشكلات حوزه‌های علمیه داشته باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس شب گذشته، 12 بهمن‌ماه در نشست آیت‌الله اعرافی با مدیران، مسئولان ادارات و نهادهای استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: اگر حوزه علمیه مردم را تغذیه فکری نکند، جامعه دچار مشکل می‌شود.
وی بر لزوم توجه مدیران به مشكلات حوزه‌های علمیه تأكید كرد و گفت: مسئولان توجه بیشتری به رفع مشکلات حوزه علمیه داشته باشند تا حوزه بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.
عابدی در ادامه به ضرورت راه‌اندازی معاونت بین‌الملل حوزه‌های علمیه فارس اشاره كرد و گفت: استان فارس به لحاظ شرایط علمی و فرهنگی و همچنین میراث کهن فرهنگی و حضور توریست‌ها در کل سال در این استان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد.
مدیر حوزه علمیه فارس همچنین بر ضرورت احداث ساختمان مدیریت حوزه استان و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز تأکید کرد و خواهان توجه مسئولان به این امر شد.
وی به دروس خارج استان نیز اشاره كرد و گفت: یکی از درخواست‌های اساسی مدیریت حوزه علمیه استان رسمیت بخشی به دورس خارج و یا تعیین استاد معین درس خارج از اساتید برجسته قم است.
انتهای پیام

captcha