لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب با بصیرت مردم و مسئولان
کد خبر: 3784503
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
امام جمعه بنجار بیان کرد:

لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب با بصیرت مردم و مسئولان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا با تأکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب، گفت: در تمام طول این ۴۰ سال، دشمن از اقدامات مختلف برای ضربه زدن و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد اما هر بار بدتر از بار قبل با شکستی سخت و مفتضحانه روبرو شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا، امام جمعه بنجار، پنجم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ابعاد مختلف تقوا از منظر روایات، گفت: چشم بستن به روی زرق و برق و زخارف دنیا باعث خوشبختی و سعادت انسان در دنیا و آخرت خواهد شد.
وی با اشاره به سالروز حماسه مردم آمل، بیان کرد: در سال ۱۳۶۰ مردم آمل در برابر کمونیست‌های لیبرال ایستادند و آنها را سرکوب و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکم‌تر کردند.
امام جمعه بنجار به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در تمام طول این ۴۰ سال، دشمن از اقدامات مختلف برای ضربه زدن و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد اما هر بار بدتر از بار قبل با شکستی سخت و مفتضحانه روبرو شد.
وی ادامه داد: حاکمیت اسلام بر اساس رهبری ولایت فقیه، افزایش مشارکت مردم، سقوط نظام شاهنشاهی، رعایت اصل نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، تحقیر هیمنه و قدرت آمریکا از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، که مردم و مسئولان باید بصیرت خود را حفظ کنند و از این دستاوردهای مهم نگهداری کنند.
امام جمعه بنجار تکیه به صنایع و تولیدات داخلی و عدم وابستگی به دشمنان خارجی را مهم‌ترین عامل استقلال و عبور از مقطع زمانی فعلی برشمرد و گفت: همه بدانند که باید با اتکا به تولید و اقتصاد مقاومتی و روی‌گردانی از صنایع خارجی مشکلات کشور را برطرف کنند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha