آزمون سراسری حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3774226
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
نیمه اول اسفندماه؛

آزمون سراسری حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس بنیاد مسابقات قرآن کشور گفت: ثبت‌نام در طرح بشارت ۱۴۵۲ از دهم دی‌ماه جاری آغاز خواهد شد و آزمون سراسری حفظ قرآن کریم « طرح بشارت» نیمه اول اسفندماه نیز مسابقات انجام می‌شود.

آزمون سراسری حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی مقنی، امروز ۲۹ آذر، در همایش توجیهی طرح بشارت ۱۴۵۲ در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که بالاترین مرجع تصمیم گیری است طرح بشارت ۱۴۵۲ را با محوریت جزء ۳۰ قرآن برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، تصریح کرد: بنا به توصیه رهبر همه ساله کارهایی انجام می‌شود اما این فعالیت‌ها تاکنون به صورت جزیره‌ای انجام می‌شد.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: امسال مقرر شد که تمام دستگاه‌های اجرایی با همکاری و همفکری یکدیگر طرحی را به سرانجام برسانند.

مقنی با اشاره به اینکه امیدواریم با وفاق همه ارگان‌ها و نهادها اتفاق خوبی در زمینه حفظ قرآن رقم بخورد، تصریح کرد: باید برای کار خوب، تبلیغات خوب کرد.

وی با بیان اینکه باید برای این طرح تبلیغات خوب و موثر انجام گیرد، اظهار کرد: برای حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم موشن گرافی‌هایی طراحی شده است.

رئیس بنیاد مسابقات قرآن کشور با بیان اینکه شرکت در این طرح برای همه گروه‌های سنی مجاز است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این طرح از دهم دی‌ماه جاری آغاز خواهد شد و نیمه اول اسفندماه نیز مسابقات انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha