دشمن به‌دنبال سلب تفکر بسیجی از مسئولان است
کد خبر: 3766622
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشرفیان:

دشمن به‌دنبال سلب تفکر بسیجی از مسئولان است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشرفیان گفت: امروز کشور ما جهت مقابله با تهدیدات و تحریم‌ها به مدیرانی با روحیه و تفکر بسیجی نیاز دارد؛ دشمن به دنبال این است که تفکر بسیجی و جهادی را از مردم و مسئولان ما سلب کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشرفیان، امام جمعه شهر علی‌اکبر استان سیستان و بلوچستان، دوم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) و گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج یک نهاد مردمی و شجره طیبه است که ثمره آن وحدت، عزت، مقاومت و پیروزی است. گذشت ۴۰ سال از حیات پربرکت انقلاب اسلامی ملت ایران، درستی و صحت این دغدغه امام راحل را نشان می‌دهد که حفظ پیروزی انقلاب اسلامی از اصل پیروزی آن مهم‌تر است.
وی با اشاره به مهم‌ترین توانمندی و توفیقات بسیج، بیان کرد: اخلاص، بصیرت، ولایت‌پذیری، آرمان‌خواهی و تفکر بسیجی از جمله توانمندی‌های منحصر به‌فرد این نهاد ارزشمند است.
امام جمعه شهر علی‌اکبر با بیان اینکه تفکر بسیجی به‌عنوان کاری جهادی و انقلابی یعنی ترجیح منافع جمعی بر منافع فردی، گفت: بسیجی، فردی آرمان‌گرا و به‌دنبال تحقق آرمان‌های الهی در جامعه بشری است. بسیجی مسئولیت‌پذیر و دردمند است که کمبودها و تبعیض‌ها خواب راحت را از او می‌گیرد و او را به میدان مبارزه و تلاش می‌کشاند تا معضلات جامعه و محیط اجتماعی خود را اصلاح کند، همان‌طور که در هشت سال جنگ تحمیلی با همان انگیزه و توان به میدان آمد.
حجت‌الاسلام اشرفیان در ادامه به نیاز شدید کشور در شرایط امروز به مدیریت بسیجی و روحیه استکبار‌ستیزی، اشاره کرد و افزود: امروز کشور ما جهت مقابله با تهدیدات و تحریم‌ها به مدیرانی با روحیه و تفکر بسیجی نیاز دارد؛ دشمن به دنبال این است که تفکر بسیجی و جهادی را از مردم و مسئولان ما سلب کند، چراکه بسیجی اجازه نمی‌دهد طرح‌های بی‌مطالعه و اشتباه و بی‌تدبیری برخی از مسئولان بلای جان مردم منطقه شود.
وی گفت: بسیجی واقعی کسی است که با درد مردم و برای مردم بسوزد، نه آن کسی که از پتانسیل مردم به‌عنوان پلکانی برای صعود استفاده کند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha