مسئولان، بازی‌های سیاسی را رها کنند
کد خبر: 3766466
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
امام جمعه کرج:

مسئولان، بازی‌های سیاسی را رها کنند

گروه سیاسی - آیت‌الله حسینی‌همدانی با تأکید بر قابلیت‌های ویژه استان البرز، گفت: این قابلیت‌ها می‌تواند برای دیگر استان‌ها الگو باشد، فقط آقایان دست از سیاسی‌بازی بردارند و مسئولیت را برای خودشان باقیات و صالحات قرار دهند و دعای مردم را بدرقه خودشان کنند.

امام جمعه کرج خطاب به مسئولان: بازی‌های سیاسی را رها کنید

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج دوم آذر در خطبه‌های نماز جمعه کرج خطاب به مسئولان شهری، گفت: به وضع شهر برسید برای شهر کار کنید، وضعیت بصری شهر را احیا کنید. ورودی شهر باید گیرا و چشمگیر باشد، اگر مردم حواسشان نباشد عبور می‌کنند و می‌روند بدون اینکه متوجه شوند اینجا کرج است، ورودی شهر مشخص نیست، نورپردازی ورودی شهر مهم است.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان برخی معابر شهری، گفت: وضعیت پل‌ها و بنرها خیلی نابسامان است و این مسئله نشان‌دهنده آن است که مسئولان سرگرم مسائل دیگری هستند و به فکرمردم نیستند.
این مسئول تصریح کرد: بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر به نام دستگاه‌هاست، متأسفانه دستگاه‌ها بدنام می‌شوند ولی مبالغ کلانش به جیب شرکت‌های تبلیغاتی و برخی افراد خاص می‌رود.
حسینی‌همدانی با تاکید بر اینکه بیلبوردها و بنرهای شهر نیازمند جانمایی است، افزود: بارها تذکر داده شده که فراوانی بیلبوردها و بنرها، شهررا از حالت طبیعی و زیبا خارج کرده است.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنایع در استان اشاره کرد و گفت: این اقدام خوب بود، همه باید برای ایجاد اشتغال بسیج شود.
وی با تأکید بر قابلیت های ویژه استان البرز، گفت: این قابلیت‌ها می‌تواند برای دیگر استان‌ها الگو باشد، فقط آقایان دست از سیاسی‌بازی بردارند و مسئولیت را برای خودشان باقیات و صالحات قرار دهند و دعای مردم را بدرقه خودشان کنند.
حسینی‌همدانی در ادامه خطاب به مسئولان، گفت: بازی‌های سیاسی را رها کنید، استان امروز احتیاج به مدیران عملیاتی، باانگیزه و جهادی دارد، افرادی که به فکر مردم و رفع مشکلات آن‌ها باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: زمین، دانشگاه، کارخانه‌ها، صنعت، نیروی جوان کارآمد استان کم نیست. بیاید برای خدا کارکنید، همه‌وقت استان به عزل و نصب می‌گذرد.
وی با اشاره به لابی‌گری موجود، گفت: مدام یکی را برمی‌دارند و یکی دیگر را جایگزین می‌کنند، دائم وقت مسئولانی که باید فکر کنند به لابی‌گری می‌گذرد که چه کسی را کجا و در چه مسئولیتی بگذارند.
خطیب جمعه کرج بابیان اینکه مسئولان باید برای مردم خدمت کنند، به وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: اگر به بهداشت مردم اهمیت می‌دهید، به وضعیت بیمارستان برسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اضافه کرد: برخی مسئولان دروغ می‌گویند که به فکر مردم هستند، کجا به فکر مردم هستید، خوب است این کار را انجام بدهید چرا امروز و فردا می‌کنید اگر راست می‌گوید به‌جای اینکه به فکر ساخت‌وساز جدید باشیم بیمارستان امام خمینی را حفظ کنید. دانشگاه علوم پزشکی البرز به این وضعیت رسیدگی کند.
آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید دوباره به مسئولان، گفت: حتماً باید عده‌ای به خیابان بریزند و عده‌ای دیگر سودجویی بکنند و علیه نظام شعار دهند تا مسئولان تکانی بخورند.
وی در پایان بیان کرد: هفته گذشته نیز تذکر داده‌ام، آقایانی که می‌روند وزرا و مسئولان را ملاقات می‌کنند تا متخلفان را نجات دهند دست از کارشان بردارند و بگذارند دستگاه‌ها کار خودشان را انجام دهند، ما مصمم هستیم که جلوی فساد گرفته شود و این مسئله را دنبال می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha