مسئولان به خواسته‌های مردم توجه كنند/ اساس شكل‌گیری انقلاب اسلامی رسیدگی به مستضعفان است
کد خبر: 3754009
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
زارعی:

مسئولان به خواسته‌های مردم توجه كنند/ اساس شكل‌گیری انقلاب اسلامی رسیدگی به مستضعفان است

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه تمام تلاش ما این است كه در حد بضاعت از محرومیت مناطق محروم كاسته شود، تأكید كرد كه از مسئولان می‌خواهیم به خواسته‌های مردم توجه كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 16 مهرماه در بازدید از منطقه محروم ركن‌آباد گفت: تمام تلاش ما این است که در حد بضاعت از محرومیت در این مناطق کاسته شود.
وی با تأكید بر اینكه مسئولان باید از مناطق محروم بازدید كنند، افزود:‌ در مسائل ارزشی باید نگاهمان نگاه ارزشی باشد و سرکشی به مناطق محروم در دستور کار مسئولان استان باشد.
زارعی تأكید كرد:‌ از مسئولان می‌خواهیم به خواسته‌های مردم توجه کنند و هنگامی که به مسئولیتی رسیدند آن‌ها را فراموش نکنند به مناطق مختلف سرکشی کرده و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کنند.
وی اظهار كرد: البته توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و خانواده‌های شهدا مورد تاکید نظام و مسئولان است و اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی توجه به مستضعفین و محرومین بود.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: در دیدار با خانواده شهدا اول از همه ما خودمان نیازمند به این دیدارها هستیم زیرا که شهدا با ایثار و فداکاری خود به کمال رسیدن وجان خود را تقدیم كردند و امروز ضرورت دارد به خانواده‌های شهدا سرکشی شود و مسئولان توجه بیشتری به خانواده‌های شهدا انجام دهند.
وی بیان كرد: در حوزه‌های فرهنگی تهدیدها و آسیب‌های متعددی جامعه ما را تهدید می‌کند که جوانان ما باید بیش از این آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال کنند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم گفت: اردوهای جهادی برکات و ثمرات زیادی دارد و در این اردوها چند هدف عمده نظیر جهاد با نفس، تربیت‌ نیروی ‌متعهد، متخصص و هم تراز برای آینده انقلاب اسلامی ایران، نقش‌آفرینی و کمک به حل مشکلات نظام، رفع بعضی از معضلات و مشکلات مناطق محروم، آمادگی برای مبارزه در راه آرمان‌های انقلاب، پالایش فردی جهادگران، فرهنگ‌سازی، خدمت‌رسانی بی منت به مردم مناطق محروم وکم برخوردار دنبال می‌شود.
انتهای پیام

captcha