حوزه‌های علمیه به تكنولوژی‌های روز مجهز شوند
کد خبر: 3753632
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

حوزه‌های علمیه به تكنولوژی‌های روز مجهز شوند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده تأكید كرد كه حوزه‌های علمیه باید با مجهز شدن به تکنولوژی و علم روز، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را رصد كرده و ابعاد جامع و کامل دین مبین اسلام را به جهانیان عرضه دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمد نورائی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده امروز، 15 مهرماه در دیدار با حجت‌الاسلام عباس ستوده، مسئول بنیاد نخبگان حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان، حوزه‌های علمیه را پیشرو و پیشگام در انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه دانست و گفت: حوزه‌های علمیه باید با مجهز شدن به تکنولوژی و علم روز، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را رصد كرده و ابعاد جامع و کامل دین مبین اسلام که پاسخگوی نیازهای جوامع انسانی است را به جهانیان عرضه دارند.
وی همچنین خواستار توجه علما و نخبگان به پاسخگویی شبهات مذهبی به خصوص در فضای مجازی شد و گفت: از آنجا كه اكنون بیشتر اطلاع‌رسانی‌ها و شبهات از طریق فضای مجازی به نسل جوان القا می‌شود، لذا حضور پررنگ علما و مبلغان دین در این فضا بسیار ضروری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده افزود: نخبگان حوزوی و دانشگاهی دارای نقش مؤثری در بیداری جامعه و هدایت نسل جوان دارند و باید با فراهم كردن زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، زمینه برای فعالیت و نقش‌آفرینی آن‌ها در جامعه بهتر و بیشتر فراهم گردد.
ستوده، مسئول بنیاد نخبگان حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) نیز در این دیدار نخبگان حوزوی و دانشگاهی را دارای ظرفیت بالایی در هدایت افکار عمومی و مردم دانست و ابراز امیدواری کرد با نگاه ویژه مسئولان به این قشرو حل مشکلات آن‌ها، گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شود.
انتهای پیام

captcha