لزوم نظارت دقیق بر طرح‌های اشتغال‌زایی
کد خبر: 3744064
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

لزوم نظارت دقیق بر طرح‌های اشتغال‌زایی

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار قزوین گفت: از مسئولان و دست‌اندرکاران استانی درخواست جدی دارم تا روند نظارتی خود را بر اجرای صحیح و درست طرح‌ها بیشتر کنند چراکه با نظارت دقیق بر طرح‌ها و پروژه‌های مصوب می‌توان از انحراف آن‌ها جلوگیری کرد.

 لزوم نظارت دقیق بر طرح‌های اشتغال‌زایی

به گزارش ایکنا از قزوین، ظهر امروز، 13 شهریور بیستمین کارگروه اشتغال استان قزوین با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ظهر امروز در محل سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی در این کارگروه بابیان اینکه طرح‌های مربوط به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان با استقبال خوبی روبرو شده است، اظهار کرد: برای ابلاغ 50 درصد باقی‌مانده اعتبارات روستایی در 6 ماه دوم سال تلاش خود را می‌کنیم تا وقفه‌ای درروند اعطای این تسهیلات ایجاد نشود.
وی افزود: از مسئولان و دست‌اندرکاران استانی درخواست جدی دارم تا روند نظارتی خود را بر اجرای صحیح و درست طرح‌ها بیشتر کنند چراکه نظارت در این امر بسیار حائز اهمیت است.
استاندار قزوین یادآور شد: با نظارت دقیق بر طرح‌ها و پروژه‌های مصوب می‌توان از انحراف آن‌ها جلوگیری کرد و طرح‌ها را در مسیر نیل به اهداف خود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایجاد اشتغال پایدار است رهنمون ساخت.
وی ادامه داد: مسئولان امر از ارسال طرح‌هایی که برحسب مقررات قابلیت اجرایی شدن ندارند به بانک‌ها جلوگیری کنند چراکه ارسال این پرونده‌ها موجب تعدد پرونده‌های ارسالی به بانک، عدم تحقق آن و درنهایت نارضایتی مردم خواهد شد لذا بهتر است از همان ابتدا اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص شرایط پرونده‌ها صورت بگیرد تا بعد مشکلی ایجاد نشود.
زاهدی تصریح کرد: در موضوع اشتغال فراگیر با توجه به گزارش‌های اعلام‌شده درمجموع عقب هستیم لذا نیاز است تلاش مسئولان امر بیشتر شود تا شاهد تحقق بیشتر آن باشیم.
استاندار قزوین در پایان بر لزوم همت بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تحقق 70 درصد اعتبارات این بخش تا پایان 6 ماهه نخست سال تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 2 ماه پایانی سال به‌طورمعمول روند فعالیت‌ها کم‌رنگ می‌شود نیاز است مسئولان فعالیت‌های خود را در این بازه زمانی بیشتر کنند.

انتهای پیام

captcha