آموزش تخصصی به مسئولین تشکل‌های دینی در رباط کریم
کد خبر: 3742967
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

آموزش تخصصی به مسئولین تشکل‌های دینی در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبير اجرايی دوره‌های آموزشی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از برگزاری دوره آموزش تخصصی برای مسئولین تشکل‌های دینی این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدصالح افخمی، دبير اجرايی دوره‌های آموزشی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: دوره آموزش تخصصی مسئولین تشکل‌های دینی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور شورای هیئات مذهبی، مسئولین، امنا و رابطین فرهنگی هیئت‌های مذهبی در سالن بخشداری رباط کریم برگزار شد.
میرزائی مقدم، استاد دوره با اشاره به سرفصل‌های این دوره، عنوان کرد: باید تمام سعی و تلاش خود را داشته باشیم تا با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده از ورود و یا افزایش آسیب‌های اجتماعی خصوصاً در عرصه عزاداری و سنت‌های سوگواری جلوگیری کنیم.
وی، با بیان این که یکی از وظایف هیئت‌های مذهبی شناخت سیره و روش ائمه اطهار(ع) است، ابراز داشت: باید مجالس اهل بیت(ع) به‌گونه‌ای برگزار شود که یقین داشته باشیم حضرات معصومان خود در هیئات حضور دارند و ما در محضر آنان هیئت برگزار می‌کنیم.
این استاد در بخش دوم سخنان خود در خصوص نقش مسئولین تشکل‌های دینی در جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و ابعاد گوناگون طلاق سخنرانی کرد.
افخمی، تصریح کرد: در پایان از شرکت‌کنندگان نظرسنجی به عمل آمد و پذیرایی صورت گرفت.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha