تمهید بستری مناسب برای جذب جوانان به عزاداری‌های حسینی
کد خبر: 3743974
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

تمهید بستری مناسب برای جذب جوانان به عزاداری‌های حسینی

کانون خبرنگاران نبأ _ در گردهمایی بزرگ مسئولین و امنای هیئات مذهبی رباط کریم بر ضرورت تمهید بستری مناسب برای شرکت و جذب جوانان به مراسم مذهبی به‌ویزه عزادری‌های حسینی تأکید شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: گردهمایی بزرگ مسئولین و امنای هیئات مذهبی با عنوان پیام‌آوران عاشورا، 12 شهریور جاری با حضور حجج‌ اسلام تولائی، رئیس، هدایتی، کارشناس فرهنگی و نیک‌آرا، کارشناس قرآنی این اداره، سعید بیات، رئیس و اعضای شورای هیئات مذهبی، مسئولین ادارات، روحانیون، مسئول، هیئت امنا و رابطین هیئت‌های مذهبی در حسینیه قمر بنی‌هاشم(ع) برگزار شد.
در این مراسم، سیدمهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
فرماندار رباط کریم، تصریح کرد: همه مردم مهمان اباعبدالله الحسین(ع) هستند و باید بسترهای مناسب برای جذب و شرکت جوانان و نوجوانان در عزای حسینی فراهم شود.
وی، هدف از قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را امر به معروف و نهی از منکر بیان و ابراز داشت: نماز را در اول وقت برگزار کنید که خود بهترین معروف است.
جلیلی، خاطرنشان کرد: در ادامه مراسم، طاهر رحیمی، مداح اهل بیت(ع) در رثای امام حسین(ع) به روضه‌خوانی پرداخت و از شرکت‌کنندگان پذیرایی شد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha