عرضه «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب» در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 3711154
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

عرضه «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب» در نمایشگاه کتاب

گروه ادب ــ مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از عرضه «منظومه فکری مقام معظم رهبری» در قالب دو جلد طی ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

 5 شنبه //عرضه «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب» در نمایشگاه کتاب

سیدغلامرضا حسینی، مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به اینکه این پژوهشگاه از بدو تاسیس تاکنون، 1000 کتاب منتشر کرده است، افزود: 600 عنوان از آثار پرفروش این مجموعه در نمایشگاه سی و یکم عرضه شده است و 72 کتاب از این مجموعه، چاپ اول است.

وی با اشاره به اینکه تازه‌های نشر این مرکز طی برپایی نمایشگاه سال قبل تا سی و یکمین دوره این نمایشگاه منتشر شده است، اظهار کرد: این پژوهشگاه سه پژوهشکده تخصصی دارد و 18 گروه علمی که اعضای آن بر اساس برنامه‌های مدون طی سال و طرح تمحض که برپایه آن مطالعات علمی و تخصصی انجام می‌دهند.

حسینی ادامه داد: تنوع موضوعی آثاری که توسط این سه پژوهشکده انجام می‌شود قابل توجه است و کتاب‌ها به کوشش 18 گروه علمی منتشر می‌شود.

وی درباره اینکه آیا کتاب دیگری به غیر از اندیشه‌ها و تفکرات مقام معظم رهبری طی سال گذشته منتشر کرده‌اند یا خیر، عنوان کرد: تاکنون دو کار مهم انجام دادیم؛ یکی در سال 95 بود که منظومه فکری امام خمینی را منتشر کردیم و بعد از آن، در سال 96 مجموعه 2 جلدی نزدیک به 1500 صفحه از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب را به چاپ رساندیم.

حسینی یادآور شد: این آثار طی مدت یک سال گذشته و همزمان با مردادماه رونمایی شدند که تا پایان سال، 4 نوبت چاپ را تجربه کردند و شمارگان آنها از 5 هزار نسخه گذشته است و به عنوان کارویژه ما در نمایشگاه عرضه می‌شود. قطعاً این اثر از پرفروش‌ترین آثار پژوهشگاه در نمایشگاه کتاب خواهد بود.

انتهای پیام

captcha