14 اردیبهشت؛ زمان برگزاری آزمون ورودی مقاطع تكمیلی حوزه‌های علمیه خواهران در فارس
کد خبر: 3710625
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
سردار خبر داد:

14 اردیبهشت؛ زمان برگزاری آزمون ورودی مقاطع تكمیلی حوزه‌های علمیه خواهران در فارس

گروه معارف ـ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس از برگزاری آزمون ورودی مقاطع تكمیلی این مراكز در تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه جاری همزمان با سراسر كشور خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سكینه سردار، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس امروز، 10 اردیبهشت‌ماه از برگزاری آزمون ورودی مقاطع تكمیلی سطح سه و چهار این مراكز در تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و گفت: این آزمون رأس ساعت 10 صبح همزمان با سراسر كشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 98-97 از یازده اردیبهشت‌ماه در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://paziresh.whc.ir/ منتشر می‌شود.
سردار اظهار كرد: طلاب داوطلب از یازده اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران و با واردکردن کد رهگیری خود می‌توانند نسبت به دریافت کارت و پرینت آن اقدام کنند.
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس در خصوص تعداد داوطلبان این آزمون نیز یادآور شد: امسال در استان فارس 23 نفر در مقطع سطح چهار و 157 نفر در مقطع سطح سه ثبت‌نام کرده‌اند.
وی گفت: آزمون ورودی مقاطع تکمیلی سطح سه و چهار استان فارس در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) شیراز واقع در بلوار مدرس، خیابان فضیلت، خیابان فیض، سمت راست، نبش کوچه 3 برگزار می‌شود.
سردار با تأکید بر حضور داوطلبان رأس ساعت 9 در محل آزمون و همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی، اضافه کرد: داوطلبان مقطع سطح چهار در دو نوبت صبح و بعدازظهر که نوبت صبح شامل سؤال‌های تستی و بعدازظهر شامل سؤال‌های تشریحی است و داوطلبان مقطع سطح سه فقط در نوبت صبح آزمون می‌دهند.
وی ادامه داد: نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار 10 خردادماه 97 در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اعلام و داوطلبانی که نمره بالای ٧٠ کسب کرده باشند به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.
سردار با اشاره به امکان تحصیل در مقطع سطح سه حوزه علمیه خواهران استان فارس از سال 87، گفت: از سال 85 تاکنون، 1982 نفر از مدارس علمیه خواهران استان فارس فارغ‌التحصیل شده‌اند که از این تعداد 1939 نفر در مقطع سطح دو(کارشناسی) و 48 نفر در مقطع سطح سه(کارشناسی ارشد) بوده‌اند.
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: در حال حاضر تعداد طلاب مشغول به تحصیل در مدارس علمیه خواهران سراسر استان 2915 نفر است که از این تعداد 2749 نفر در مقطع سطح دو، 166 نفر در مقطع سطح سه و 12 نفر در مقطع سطح ۴ مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام

captcha