تغییر در وضعیت جامعه کارگری به تعصب و غیرت ملی نیاز دارد
کد خبر: 3710258
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

تغییر در وضعیت جامعه کارگری به تعصب و غیرت ملی نیاز دارد

گروه اقتصاد- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در راستای حمایت از کالای داخلی باید همه تلاش کنیم تا وضعیت جامعه کارگری تغییر یابد و این امر به تعصب و غیرت ملی نیاز دارد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای برتر استان در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم عبدالرضا مصری، عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هیچ یک از حقوق مادی و معنوی کارگران به خوبی ادا نمی‌شود، گفت: در مسیر حمایت از کالای داخلی باید دولت، مجلس، مسئولین و مردم وظایف خود را به درستی انجام دهند تا وضع جامعه کارگری تغییر یابد و این تغییر به تعصب و غیرت ملی نیاز دارد.
وی با بیان اینکه خرید کالای خارجی خیانت است، افزود: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است.
مصری تصریح کرد: در راستای امر یاد شده باید گفت، بدهکار خارجی‌ها نیستیم و نباید اجازه واردات داده شود.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه یک کارگر برای اینکه شیرخشک فرزند خود را تهیه کند شبانه روز تلاش می‌کند به تعریف نیروی کار در کشور نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه در تعریف نیروی کار آنقدر معانی شرکتی، قراردادی، پیمانی و رسمی وجود دارد که هرکس وارد به کاری شد تمام دغدغه شغلی دارد.
وی در پایان با تأکید بر اینکه اگر 80 میلیون جمعیت کشور یک جفت جوراب محصول کشور را خریداری کنند تحول عظیمی رخ خواهد داد، افزود: حاصل تلاش‌های جامعه کارگری اگر خریداری نشود اقتصاد کشور فشل می‌شود.
انتهای پیام

captcha