آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در فارس برگزار شد/ اجرا در 3 شهرستان
کد خبر: 3709525
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
همزمان با سراسر كشور؛

آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در فارس برگزار شد/ اجرا در 3 شهرستان

گروه معارف ـ، همزمان با سراسر كشور آزمون ورودی حوزه‌های علمیه امروز در سه شهرستان استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با سراسر كشور آزمون ورودی حوزه‌های علمیه امروز، 7 اردیبهشت‌ماه در نقاط مختلف استان فارس برگزار شد كه در شیراز این آزمون در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) اجرا شد.
حجت‌الاسلام سیدهادی صادقی‌نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه فارس در حاشیه این آزمون به خبرنگار ایكنا گفت: آزمون در سه حوزه امتحانی شیراز، فسا و لارستان استان فارس همزمان با سراسر كشور برگزار شد.
وی از مشاركت 500 نفر در این آزمون از استان فارس خبر داد و گفت:‌ ما در این آزمون‌ها در سه مقطع سیكل، دیپلم و مقطع دانشگاهی پذیرش داریم.
صادقی‌نژاد با بیان اینكه نتایج آزمون 19 خردادماه 97 از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه اعلام می‌شود، گفت: 42 حوزه علمیه در استان فارس آماده پذیرش این عزیزان هستند.

آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در فارس برگزار شد/ اجرا در 3 شهرستان
معاون آموزش حوزه‌های علمیه فارس در پایان گفت: در شیراز 297 نفر در مقطع سیكل، 81 نفر در مقطع دیپلم و 80 نفر در مقطع عالی متقاضی ورود به حوزه‌های علمیه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن مقبلی، ناظر برگزاری امتحانات حوزه‌های علمیه از قم گفت: امروز در فارس در شهرستان‌های فسا، لارستان و مركز مدیریت این آزمون برگزار شد.

وی با بیان اینكه در شیراز سه گروه در این آزمون شركت می‌كنند، گفت: گروه اول 207 نفر، گروه دوم 101 نفر و گروه سوم 80 نفر مجموعاً 388 نفر در آزمون شركت كردند.

مقبلی یادآور شد:‌ این آزمون همزمان با سراسر كشور از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا دو ساعت ادامه داشته است كه نتایج آن نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha