بیانیه مدیریت حوزه‌های علمیه فارس به‌مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن
کد خبر: 3690406
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

بیانیه مدیریت حوزه‌های علمیه فارس به‌مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن

گروه سیاست و اقتصاد: همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای صادر كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس طی بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كرد.
در این بیانیه آمده است: «یو‌م‌الله 22 بهمن که نقطه عطف تاریخ جهان و موجب برقراری حکومت مستضعفان بر علیه مستکبرین گردید و امروز نیز علی‌رغم تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده آن رو به پیش و معادلات جهان استکبار را به هم زده و امید و آمال آنان را به باد داده است.
سخنان سخیف و بی پایه امثال ترامپ‌ها هیچ‌گونه تاثیری در شکوه و عزت این نظام و بیداری ملت شریف ایرامی اسلامی نداشته است.
پاسداری از این موهبت الهی و خون شهدا می‌طلبد که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال، حماسه‌ای دیگر آفریده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان بین‌المللی زده.
لذا مدارس علمیه و حوزه ی علمیه استان فارس و روحانیت و علما و اساتید و طلاب، همگام با آحاد مردم فهیم و شریف ایران اسلامی به خصوص مردم شجاع و بیدار استان فارس، در این راهپیمایی شرکت نموده و با آرمان‌های رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید عهد و پیمان خواهند نمود».

captcha