ملت ایران حساب انقلاب را از مشكلات جدا می‌دانند/ نقش بی‌بدیل مدافعان حرم در تأمین امنیت كشور
کد خبر: 3689750
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
قناعتی:‌

ملت ایران حساب انقلاب را از مشكلات جدا می‌دانند/ نقش بی‌بدیل مدافعان حرم در تأمین امنیت كشور

گروه اجتماعی: رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با تأكید بر اینكه ملت ایران همواره ملتی بصیر هستند و حساب‌ها را با یكدیگر قاطی نمی‌كنند، گفت: ملت ایران حساب انقلاب اسلامی را از تمام مشكلات جدا می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، جواد قناعتی،‌ رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس امروز، 18 بهمن‌ماه در جمع جهادگران دانشگاهی این استان با اشاره به ایام فاطمیه، حدیثی از امام صادق(ع) را یادآور شد و گفت: آن امام همام فرمودند هركس ما اهل بیت(ع) را دوست داشته باشد، می‌تواند مادر ما را مادر خطاب كند و چه افتخاری برای شیعه بالاتر از این كه بتواند حضرت زهرا(س) را مادر خطاب كند.

اشاره به شرایط اول انقلاب
وی همچنین به فرا رسیدن ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و فرازهایی از شرایط آن دوران را برشمرد و افزود: زمانی كه تازه انقلاب ما متولد شده بود، تمام ساختارهای نظامی، امنیتی و اداری كشورمان به هم ریخته بود اما از اوایل فروردین‌ماه 58 درگیری‌های پراكنده مرزي دشمن بعثي بر علیه این انقلاب نيز آغاز شد.
قناعتی ادامه داد: در آن زمان اوضاع ارتش به دلیل فرار و یا محاكمه فرماندهان آن نابسامان بود و سپاه نیز تازه تشكیل شده بود كه متشكل از تعدادی جوان انقلابی و كم تجربه بود و به طور كلی توان و دانش نظامی ما در آن دوران بسیار پایین بود و اصلاً قابل قیاس با وضعیت كنونی ما نبود.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس اظهار كرد: در این شرایط عده‌ای از جوانان نظیر شهید صیاد شیرازی، شهید شیرودی و شهيد كشوري ارتش انقلابي را سازماندهي و ساماندهی كردند.
وي همچنين با بيان اينكه در آن دوران نفوذ منافقین (سازمان مجاهدین خلق) در كشورمان زیاد بود، گفت: وضعیت به گونه‌ای بود كه این گروه تروریستی به پير و جوان، مرد و زن و بزرگ و كوچك رحم نمی‌كردند و جنایت‌های بسیاری را مرتكب ‌شدند.
قناعتي اظهار كرد: اگر اسناد شهدای ترور را مشاهده كنیم، خواهیم دید به عمق فاجعه جنايات منافقين پي خواهيم برد در همه صنوف چهره‌ها و غيره در ميان اين شهداي عزيز وجود دارند.

ملت ایران حساب انقلاب را از مشكلات جدا می‌دانند/ نقش بی‌بدیل مدافعان حرم در تأمین امنیت كشور

جنايات منافقين دست كمي از جنايات داعش ندارد
وي ضمن برشمردن جنایت‌های مختلف و متعدد منافقین تأكید كرد كه منافقین دست كمی از داعش‌های زمانه ما ندارند و حتی بدتر از اینان بودند و در حقیقت داعش جنایات خود را از منافقین الگو گرفته است.
رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس همچنین گفت: این انقلاب به راحتی به دستمان نرسیده است كه برخی‌ها فكر می‌كنند تا یك تلاطمی ایجاد شود، ملت ایران فراموش می‌كند كه برای این نظام و انقلاب چقدر شهید داده است.

مردم وجود مشكلات و گرفتاری‌ها را به پای نظام و انقلاب نمی‌گذارند
وی اظهار كرد: كسی كه اختلاس كرده و در حق مردم ظلم می‌كند با آن منافقی كه خارج از كشور است، یكی است و هر دو خیانت می‌كنند و ملت ما نیز حساب این‌ها را از انقلاب جدا می‌كنند و اگر هم گلایه‌ای نسبت به برخی از عملكردها وجود دارد به پای نظام و انقلاب نوشته نمی‌شود.

ملت ایران هیچگاه دست از انقلابی‌گری خود برنداشتند
قناعتی با یادآوری غائله‌های متعدد ابتداي انقلاب اسلامي كه از سوی دشمنان در كشور به راه افتاده بود، گفت: ما در آن دوران حتی جنگ مسلحانه در خیابان‌ها داشتیم و تمام این بحران‌ها را پشت سر گذاشتیم؛ در شرایطی بودیم كه بسیاری از شخصیت‌های طراز اول انقلاب را ما را ترور كردند اما آیا ملت ایران دست از انقلاب برداشتند و آيا روحيه انقلابي‌گري خود را از دست دادند؟

بصیرت ملت ایران، همیشگی است
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس با بیان اینكه شرایط امروز به مراتب امیدواركننده‌تر از اول انقلاب است، گفت: ملت ایران همواره ملتی بصیر هستند و حساب‌ها را با یكدیگر قاطی نمی‌كنند و حساب انقلاب را از تمام مشكلات جدا می‌دانند.
وی در ادامه به شرایط بعد از دوران دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: بعد از جنگ تحمیلی، دچار تهاجمي‌ عظيم به نام تهاجم فرهنگی شدیم؛ اما زمانی كه مقام معظم رهبری در آن زمان بارها درباره تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی، شبیخون فرهنگی و غیره هشدار می‌دادند برخی‌ها می‌گفتند توهم توطئه است اما بعد از گذشت سال‌ها كه كشورهای اطراف ما هم به این قضیه اعتراف كردند كه تهاجم فرهنگی است، تازه برخی‌ها این مسئله را قبول كردند و این مسئله مظلومیت مقام معظم رهبری را می‌رساند.

اشاره به راهبرد دشمنان در تهاجم فرهنگی
رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، استراتژیك و راهبرد آمریكا و جبهه استكبار در تهاجم فرهنگی را برشمرد و افزود: اين تهاجم به صورت پله‌اي و در طول مدت زمان طولاني است ضمن اينكه تهاجم فرهنگی دشمنان در بحث رفتارهای اجتماعی ما نیز به همین منوال وجود داشته و دارد.

 

هدف نهایی دشمنان، ایران اسلامی است
وی اظهار كرد: كسانی كه قبل از پیروزی انقلاب به پا خاستند و شهید شدند، كار بسیار بزرگی كردند اما دشمنان ما جنگی بر علیه ما شروع كردند كه هدف نهایی، ایران اسلامی است و چون ایران قوی‌تر از هميشه شده است، نمی‌توانند مستقیم به سمت ایران بيايند و از سویی باید امنیت اسرائیل را تأمین كنند و برای این كار نیز نیاز دارند كه حزب‌الله را از بین ببرند و باز برای این كار هم باید ارتباط میان ایران و حزب‌الله را از میان بردارند تا بتوانند بعد از حزب‌الله به سراغ ایران بیایند.
قناعتی ادامه داد: كانال ارتباطی میان حزب‌الله و ایران، سوریه است لذا جنگ را در سوریه‌ای شروع كردند كه كشوري شيعي نيست و هم‌زبان خودشان بود و اصلاً حزب بعث متعلق به سوریه است بنابراین چون بشار اسد به سياست‌هاي آنان در منطقه تن نداد، این جنگ را 6 سال پیش در این كشور آغاز كردند.

جنگ در جبهه مقاومت، یك جنگ نیابتی است
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس با اشاره به برخی‌ از شبهه‌هایی كه درباره جبهه مقاومت مطرح می‌شد، گفت: برخی‌ها متوجه این موضوع نشدند كه این جنگ (جنگ سوریه) یك جنگ نیابتی است و هدف نهایی ایران ماست بنابراین می‌گفتند چرا ما باید در سوریه بجنگیم.
وی در ادامه حمایت‌های سوریه را از ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس یادآور شد و گفت: سوریه تنها كشوری بود كه در آن دوران از ایران حمایت كرده و موشك در اختیار ما گذاشت آن هم در آن شرایطی كه ما حتی برای سیم‌خاردار و گونی هم در تحریم بودیم؛ آن زمان 36 كشور فقط نیروی نظامی به صدام كمك كردند به طوری كه ما در اردوگاه‌های جنگی خود از 36 كشور اسیر نظامی داشتیم.
قناعتی به مثالی برای بحث جبهه مقاومت اشاره كرد و افزود: زمانی كه منزلی در همسایگی ما آتش می‌گیرد،‌ ما نمی‌توانیم بی‌تفاوت از كنار آن رد شویم چرا كه اگر این آتش مهار نشود، حتماً‌ دامن منازل اطراف آن را هم خواهد گرفت و اگر كمك نكردیم نباید توقع كمك هم داشته باشیم البته در اين مثال نهایتاً تمام زندگی ما می‌سوزد اما شرافت و ناموس و كیان و استقلال مملكت ما كه از بين نمي‌رود.
رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با یادآوری جنایات داعش گفت: كسانی در جنگ جبهه مقاومت مقابل ما بودند كه ددمنشانه‌ترین روش‌ها را داشتند.

ملت ایران حساب انقلاب را از مشكلات جدا می‌دانند/ نقش بی‌بدیل مدافعان حرم در تأمین امنیت كشور

نقش بی‌بدیل مدافعان حرم در تأمین امنیت كشور
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم گفت: در فروردین‌ماه امسال طی عملیاتی كه انجام شد، روند جبهه مقاومت به بركت خون شهدای مدافع حرم كاملاً تغییر كرد و امروز حضور مدافعان حرم برای حفظ امنیت كشورمان بسیار ارزشمند است.

رزمندگان ایرانی جبهه مقاومت به پاك‌دستی و چشم‌پاكی معروفند
قناعتی با یادآوری اینكه در جبهه مقاومت رزمندگان ایرانی به دو خصلت پاك‌دستی و چشم پاكی معروفند، گفت: امروز به بركت همه جانفشانی‌های شهدای انقلاب،‌ دفاع مقدس و مدافعان حرم با وجود تمام مشقت‌ها و گرفتاری‌ها، آینده بسیار خوبی در پیش‌روی جمهوری اسلامی داریم و به فضل خدا كمتر از 25 سال آینده، اسرائیلی‌ها از منطقه پاك خواهند شد و ایرانی آزاد اسلامی خواهیم داشت.

captcha