تعامل حوزه‌های علمیه با مراكز مختلف؛ رمز موفقیت اجرای برنامه‌های فرهنگی
کد خبر: 3681634
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
نورائی‌نیا اظهار كرد:

تعامل حوزه‌های علمیه با مراكز مختلف؛ رمز موفقیت اجرای برنامه‌های فرهنگی

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده، همکاری و تعامل حوزه‌های علمیه با مراکز فرهنگی و دینی را کلید و رمز موفقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن نورائی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده امروز، 23 دی‌ماه نقش حوزه‌های علمیه در تربیت و آموزش و پرورش مبلغین را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: حوزه‌های علمیه با تربیت و آموزش مبلغین نقش مهمی در احیای ارزش‌های اسلامی دارند.
وی با تأكید بر اینكه باید از ظرفیت مبلغین حوزه‌های علمیه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بیشتر استفاده شود، همکاری و تعامل حوزه‌های علمیه با مراکز فرهنگی و دینی را کلید و رمز موفقیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی برشمرد.
نورائی‌نیا اظهار كرد: شهرستان آباده دارای سه حوزه علمیه خواهران و برادران است كه نقش مهم در ترویج معارف دینی و مذهبی دارند و باید با برنامه‌ریزی و دقت نظر از حضور بیشتر مبلغین و مبلغات در سطح شهرستان بهره جست.
رئیس تبلیغات اسلامی آباده گفت: برگزاری گفتمان دینی در مدارس، پاسخ به شبهات دینی و سوالات شرعی، جلوگیری از ورود خرافات و بدعت در زندگی روزمره مردم و و تبیین و احیای فرایض و نوافل در محافل مذهبی از مهم‌ترین فعالیت مبلغین حوزه‌های علمیه است که امید است این فعالیت با شدت بیشتر در وسعت گسترده‌تری ادامه یابد.

captcha