یورش صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف
کد خبر: 3674544
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
در شهر نابلس انجام شد؛

یورش صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف

گروه بین‌الملل: صدها شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز (29 آذرماه) با حمایت نظامیان اسرائیلی به مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند.

یورش صدها صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع)به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری arab48.com؛ بنا به گفته شاهدان عینی، نظامیان اسرئیلی بامداد امروز با هدف حمایت از شهرک‌نشینان صهیونیست برای ادای آیین‌های  تلمودی(از شعایر دینی خاص یهودیان) به صورت گسترده و با بهره‌گیری از ادوات و تجهیزات نظامی به منطقه شرقی نابلس یورش برده و در خیابان‌های منتهی به مقبره حضرت یوسف(ع) مستقر شدند.

 

ده‌ها اتوبوس و وسیله نقلیه نیز، شهرک‌نشینان صهیونیست را پس از عبور از ایست بازرسی «بیت فوریک» در شرق نابلس به مقبره حضرت یوسف(ع) منتقل کردند.

سازمان‌های تندرو و افراطی صهیونیستی و حساب‌های کاربری شهرک‌نشینان صهیونیست در شبکه‌های اجتماعی، شامگاه سه‌شنبه به صورت گسترده برای یورش به مقبره حضرت یوسف(ع) در نابلس فراخوان داده بودند.

 

درمقابل نیز فعالان فلسطینی برای مقابله با این اقدام تحریک‌آمیز فراخوان داده بودند که در پی این یورش صهیونیست‌ها، درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و شهرک‌نشیان صهیونیست‌ رخ داد.

 

پیش از این نیز، 30 آبان‌ماه،  شهرک‌نشینان تندروی صهیونیست  به بهانه ادای مناسک عبادی خود و با حمایت نظامیان اسرائیلی به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر «نابلس»(واقع در کرانه باختری رود اردن) یورش برده و با فلسطینیان ساکن منطقه درگیر شدند/.

 

captcha