زخمی‌شدن فلسطینیان در حمله صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف(ع)
کد خبر: 3847976
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

زخمی‌شدن فلسطینیان در حمله صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف(ع)

گروه بین‌الملل ــ تعدادی از شهروندان فلسطینی، بامداد امروز، 15 مهرماه، در حمله صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری زخمی شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «معا»، بامداد امروز صدها شهرک‌نشین برای انجام مراسم تلمودی(از آیین‌های ویژه یهودیان) به مقبره حضرت یوسف(ع) در نزدیکی اردوگاه «بلاطه» واقع در شهر نابلس حمله کردند که با مقابله شهروندان فلسطینی روبرو شدند.
 
در درگیری فلسطینیان با شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیستی که در اطراف مقبره حضرت یوسف (ع) رخ داد، دست‌کم 5 فلسطینی به دلیل اصابت گلوله و حالت خفگی ناشی از گاز اشک‌آور مجروح شدند.
 
در میان مجروحان فلسطینی، یک عکاس و روزنامه‌نگار فلسطینی نیز به چشم می‌خورد که به دلیل شلیک گلوله به ناحیه شکم زخمی شده است.
 
به گفته منابع اسرائیلی، نیروهای ارتش اسرائیل شب گذشته برای تأمین امنیت 17 دستگاه اتوبوس حامل شهرک‌نشینان (حدود 1100 شهرک نشین) که قصد ورود به مقبره حضرت یوسف(ع) را داشتند، به شهر نابلس حمله کردند.
 
این منابع افزودند: «الی کوهن»، وزیر اقتصاد اسرائیل، «یوسی داگان»، رئیس شورای شهرک‌‌نشینان در کرانه باختری و همچنین، «موشه اربیل» عضو کنست(پارلمان) اسرائیل نیز در میان شهرک‌نشینان دیده می‌شدند.
انتهای پیام
captcha