افزودن کرسی مطالعات اسلامی به دانشگاه سینسیناتی
کد خبر: 3667712
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
با کمک مالی یک مسلمان صورت گرفت:

افزودن کرسی مطالعات اسلامی به دانشگاه سینسیناتی

گروه بین الملل: مرکز اسلامی شهر سینسیناتی (Cincinnati) در ایالت اوهایو (Ohio) آمریکا مبلغ یک میلیون دلار برای بکارگیری متخصص رشته مطالعات اسلامی با هدف افزایش آگاهی درباره اسلام در این دانشگاه اهدا کرد.

کمک مالی به دانشگاه سینسیناتی برای افزودن رشته مطالعات اسلامی آمااده
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری cincinnati؛ این مبلغ توسط دکتر عنایت مالک و همسرش اهدا شده است.

دکتر عنایت مالک، مسلمان پاکستانی تبار به مدت 18 سال عضو هیئت مدیره مرکز اسلامی شهر سینسیناتی و مدت 20 سال به عنوان متخصص اورولوژی، عضو کالج پزشکی دانشگاه سینسیناتی بود.

وی همچنین از رهبران جامعه مسلمان سینسیناتی است که از سال 2016 برنامه‌های گفتگو بین ادیان را برای بررسی حوادث ناشی از اسلام‌هراسی و افزایش نفرت علیه مسلمانان برگزار می‌کند.

دانشگاه سینسیناتی تنها رشته‌های مطالعات خاورمیانه و فرهنگ و زبان عربی را دارد و موقعیت جدید، امکان برگزاری کلاس‌ها و تحقیقات در مورد مطالعات اسلامی را ایجاد خواهد داد.
به گفته رییس دانشگاه سینسیناتی، کالج هنر و علوم این دانشگاه قبل از بهار 2018، تحقیق رسمی برای بکارگیری یک متصص با آوازه بین‌المللی را در رشته مطالعات اسلامی آغاز خواهد کرد/.


captcha