برگزاری کارگاه‌های «مبانی شناخت و بررسی جریان‌های سلفیه تکفیری» در مشهد
کد خبر: 3659016
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

برگزاری کارگاه‌های «مبانی شناخت و بررسی جریان‌های سلفیه تکفیری» در مشهد

گروه معارف: سلسله کارگاه‌های تربیت مدرس با عنوان «بررسی و شناخت علمی مبانی جریان‌های سلفیه تکفیری» در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

محمدمهدی غفوری‌طلب، رئیس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص برگزاری سلسله کارگاه‌های مبانی شناخت و بررسی جریان‌های سلفیه تکفیری، اظهار کرد: این کارگاه‌ها با هدف دانش‌افزایی و توانمندسازی مبلغان به منظور شناخت علمی مبانی جریان‌های تکفیری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره مخصوص طلاب پایه شش به بالا است، ادامه داد: این کارگاه‌ها در طول سال، هر هفته سه‌شنبه‌ها در دفتر تبلیغات اسلامی مشهد برگزار می‌شود.
غفوری‌طلب با تأکید بر اینکه این سلسله کارگاه‌ها در سال‌های گذشته نیز برگزار شده است، افزود: نحوه ارتباط با اهل سنت، روش‌های تبلیغی وهابیت، جریان‌شناسی تکفیری و پاسخ به شبهات از محورهای برگزاری این کارگاه‌ها است.
وی بیان کرد: بهره‌گیری از اساتید توانمند ملی و بین‌المللی و فضای مجهز آموزشی»، «اعطای گواهینامه پایانی»، «ایجاد شبکه تعاملی و فضای گفت‌وگو با مراکز آموزشی اهل سنت داخل و خارج کشور»، «معرفی ممتازین کارگاه به عنوان مدرس و مبلغ به مراکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» و «اعطای جوایز تحصیلی به افراد ممتاز و برگزیده» از امتیازات این دوره آموزشی است.
captcha