پیشرفت سواحل مکران مدیون توجه عمیق رهبری است
کد خبر: 3648668
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

پیشرفت سواحل مکران مدیون توجه عمیق رهبری است

گروه اجتماعی: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده در زمینه توسعه سواحل مکران نشان از آینده‌ای درخشان برای این منطقه دارد، ادامه داد: پیشرفت‌های سواحل مکران قابل مقایسه با گذشته نیست و همه این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها نیز مدیون توجه عمیق فرماندهی کل قوا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی (آجا) روز گذشته در بازدید از منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک، گفت: به دلیل اهمیتی که سواحل مکران برای جمهوری اسلامی دارد، نخستین مأموریت خارج از تهران خود را به بازدید از این منطقه اختصاص دادیم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر آمادگی دفاعی و راهبردی نیروی دریایی ارتش نیز به ما حکم می‌کند که اولین ماموریت‌ها را در این نیرو به انجام برسانیم.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده در زمینه توسعه سواحل مکران نشان از آینده‌ای درخشان برای این منطقه دارد، ادامه داد: پیشرفت‌های سواحل مکران قابل مقایسه با گذشته نیست و همه این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها نیز مدیون توجه عمیق فرماندهی کل قوا است.
به گزارش ایکنا، بازدید از یگان‌های مختلف سطحی و زیر سطحی منطقه سوم نیروی دریایی، بازدید از روند اجرای طرح‌های ارتش در بندر کنارک و نیز عملکرد یگان‌های مستقر در  این منطقه از جمله برنامه‌های سفر فرمانده آجا به جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.
گفتنی است، این اولین مأموریت سرلشکر موسوی به عنوان فرمانده کل ارتش است؛ در این سفر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده کل نیروی دریایی ارتش نیز وی را همراهی می‌کند.
captcha